Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمایکل سیلور، بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، که پیش از این از برنامه‌های خود برای خرید ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر پرده برداشته بود، اعلام کرد که رقم در نظر گرفته شده برای این کار را به ۷۰۰ میلیون دلار افزایش داده است.

این رقم از طریق واگذاری اوراق قرضه قابل تبدیل، تأمین خواهد شد که سررسید آن‌ها سال ۲۰۳۲ و بازدهی آن‌ها ۲.۵ درصد خواهد بود.
شایان ذکر است، ارزش سهام این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۴، به دلیل تحولات پیرامون چشم‌انداز بیت کوین، رشد چشمگیری داشته است. این شرکت، از آگوست ۲۰۲۰، زمانی که اولین خرید بیت کوین خود را انجام داد، از انواع مختلف بودجه، از جمله فروش اوراق قرضه، برای انباشت بیشتر این ارز دیجیتال استفاده کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مایکرواستراتژی در ادامه نیز قصد دارد از درآمد خود برای خرید مقادیر بیشتری از بیت کوین بهره ببرد.
داده‌های پلتفرم SaylorTracker نشان می‌دهند که این شرکت اکنون ۲۱۴۴۰۰ بیت‌کوین (بیش از ۱ درصد از کل موجودی این ارز دیجیتال به ارزش ۱۴.۲۲ میلیارد دلار) را در اختیار دارد و علی‌رغم اصلاح قیمت این ارز دیجیتال نسبت به سقف تاریخی خود، همچنان سود تحقق‌نیافته ۶.۶ میلیارد دلاری را تجربه می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، سهام شرکت مایکرواستراتژی (MSTR) پس از افزایش ۰.۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۴۹۵ دلار معامله می‌شود.
تحلیلگران، سهام MSTR را گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذارانی می‌دانند که قصد دارند بدون خرید مستقیم بیت‌ کوین، در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.
اخیراً، شرکت سرمایه‌گذاری الایانس برنشتاین (AllianceBernstein) پیش‌بینی کرده که ارزش سهام شرکت مایکرواستراتژی در آینده به ۲۸۹۰ دلار و قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#مایکرواستراتژی #به #جای #۵۰۰ #میلیون #دلار #۷۰۰ #میلیون #دلار #بیت #کوین #میخرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply