Tuesday, June 25, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهایتیر (AETHIR)، یک پروژه ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری زیرساخت‌های فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN)، در تاریخ ۱۲ ژوئن شبکه محاسبات ابری غیرمتمرکز خود را روی شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی کرد. قیمت توکن ایتیر (ATH) پس از این راه‌اندازی، تقریبا ۱۰۰ درصد افزایش یافت، ولی سپس وارد فاز اصلاحی شد.

در زمان نگارش این خبر، ایتیر دوباره یک روند صعودی به خود گرفته و با ۱۲.۹۹ درصد رشد روزانه، در محدوده قیمتی ۰.۰۷۵۷۹ دلاری معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع ATH!
با یک کلیک ای تی اچ (ATH) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ATH


ارزش بازار ایتیر نیز با افزایش حدود ۱۳ درصدی، به ۲۸۶.۷۶ میلیون دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات روزانه این رمزارز نزدیک به ۵۰ درصد کاهش یافته و به ۱۰۶.۷۴ میلون دلار رسیده است. aethir-ethereum-launch-sends-ath-token-soaring-100-details-here
پروتکل ایتیر به کاربران امکان می‌دهد تا منابع محاسباتی با کارایی بالا را که برای آموزش هوش مصنوعی و رندر کردن محتوای دیجیتال مورد نیاز است، اجاره کنند. این سرویس برای سازمان‌هایی که نیاز به قدرت محاسباتی بالایی دارند، حیاتی است؛ زیرا انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری را برای عملیات آنها فراهم می‌کند.
لازم به ذکر است که شبکه اصلی ایتیر هفت ماه پس از راه‌اندازی شبکه آزمایشی آن در ۷ نوامبر ۲۰۲۳ بر روی آربیتروم، راه‌اندازی شد. ایتیر در اعلامیه خود تایید کرد که تعداد کاربران آن در شبکه آزمایشی از ۵۰۰,۰۰۰ نفر فراتر رفته و فروش نود یا گره‌ به ارزش ۱۴۶ میلیون دلار را تکمیل کرده است.
علاوه بر این‌ها، همکاری ایتیر با رهبران صنعت مانند انویدیا و پلتفرم‌های نوآورانه‌ای مانند سکوئنس (Sequence) و اینفریوم (Inferium)، بر تعهد این پروژه برای توانمندسازی توسعه‌دهندگان با زیرساخت ابری غیرمتمرکز خود، تأکید می‌کند.
همچنین، مشارکت با ارائه‌دهندگان خدمات نود مانند دپین ایکس (DEPIN X) و اینف‌استونز (InfStones)، دسترسی و قابلیت استفاده از خدمات این پروژه را برای جامعه بهبود می‌بخشد.


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو





Source
#صعود #ATH #در #پی #راهاندازی #شبکه #ایتیر #بر #بستر #اتریوم #چرا #آینده #این #توکن #روشن #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply