Tuesday, June 25, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال کلیما دائو (KLIMA) طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۵.۵ درصدی به ۳.۱۶ دلار و ارزش بازار آن به ۲۵.۲ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات این رمزارز نیز با جهشی ۱۰۶ درصدی به ۲.۴ میلیون دلار افزایش یافته است.klimadaoطبق گزارش‌ها، اخیرا بزرگ‌ترین بانک ژاپن یعنی بانک MUFG، با کلیما دائو، ارائه‌دهنده ارز ذخیره دیجیتالی با پشتوانه اعتبار کربن، همکاری کرده است و قصد دارد طی این همکاری، استفاده از استیبل کوین JPYC را برای تسویه تراکنش‌های اعتبار کربن توکنیزه‌شده در پلتفرم بلاکچینی پروگمت (Progmat)، مورد بررسی قرار دهد.

RamzarzRamzarzخرید سریع KLIMA!
با یک کلیک کلیما دائو (KLIMA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید KLIMA


پروگمت، پروژه‌ای است که زیرساخت‌های لازم را برای امکان صدور استیبل‌کوین‌های مختلف فراهم می‌کند.
عملکرد کلیما دائو که در ابتدا برای دسترسی به اعتبارات کربن توکنیزه شده در بلاکچین‌های عمومی شناخته می‌شد، فراتر از این موضوع است. این سازمان همچنین قابلیت از گردش خارج کردن اعتبارات را فراهم می‌کند.
سال گذشته، کلیما دائو با راه‌اندازی کربن‌مارک (Carbonmark)، یک بازار متمرکز بر سازمان‌ها، دامنه فعالیت خود را گسترش داد. این پلتفرم که از فناوری بلاکچین پالیگان و قراردادهای هوشمند آن استفاده می‌کند، با ادغام روش‌های پرداخت سنتی مانند نقل و انتقالات بانکی، تجربه‌ای کاربرپسند را ارائه می‌دهد.
در حال حاضر، هدف کلیما دائو این است که با راه‌اندازی یک بازار در ژاپن، فرآیند خرید و استفاده از اعتبار کربن را برای شرکت‌های داخلی ساده کند.
طبق پیش‌بینی‌ها، ارزش بازار اعتبار کربن ژاپن تا سال ۲۰۳۰ به ۳ تریلیون ین (۱۹.۱۵ میلیارد دلار) خواهد رسید. در همین حال، ارزش فعلی بازار جهانی اعتبار کربن ۳۹ تریلیون ین (۲۴۹ میلیارد دلار) گزارش شده است.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#همکاری #کلیما #دائو #با #بزرگترین #بانک #ژاپنی #رالی #صعود #KLIMA #را #از #دست #ندهید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply