Tuesday, June 25, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در چند هفته اخیر روندی جانبی دارد، اما در این میان، برخی از آلتکوین‌ها مانند پندل (PENDLE) عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

قیمت توکن پندل طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۵ درصدی به ۵.۳۸ دلار و ارزش بازار آن ۸۲۹.۵ میلیون دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال با افتی ۲۷.۵ درصدی، به ۴۷.۱ میلیون دلار کاهش یافته است.pendle
پندل به خاطر رویکرد نوآورانه خود در ارائه نقدینگی و تولید بازدهی چشمگیر، در حوزه دیفای مورد توجه قرار گرفته است.
این پلتفرم امکانات منحصربه‌فردی را به کاربران ارائه می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به توکنیزه کردن دارایی‌ها بپردازند. نقدینگی بالای این پلتفرم نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران و پتانسیل آن برای رشد بیشتر است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PENDLE!
با یک کلیک پندل (PENDLE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PENDLE


پندل همچنین یک پروتکل مالی جدید ارائه کرده که امکان توکنیزه‌سازی و کسب سود را در بلاکچین اتریوم و اولانچ، فراهم می‌کند.
پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) اخیرا گزارش داده‌ که یک نهنگ بزرگ، ۷۵۵ هزار توکن PENDLE به ارزش ۳.۸۳ میلیون دلار را به منظور سیو سود به بایننس واریز کرده است.
قیمت این توکن در ۱۱ آوریل به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۷.۴۶ دلار رسید، اما از آن زمان متأثر از شرایط بازار، دچار اصلاح شده است. با این وجود، قیمت آن همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار دارد.
با گسترش و رشد مداوم بخش امور مالی غیرمتمرکز، راه‌حل‌های نوآورانه پندل و افزایش پایگاه کاربران آن، می‌توانند این پروژه را به عنوان یک پروژه مهم در بخش دیفای مطرح کنند.



Source
#صعود #پندل #در #بازار #بیرمق #رمزارزها #میتوان #به #رشد #بیشتر #PENDLE #امیدوار #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply