Monday, June 24, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال یونی‌سواپ (UNI) پس از پشت سر گذاشتن یک دوره‌ تثبیت قیمت، توانست مقاومت کلیدی ۸.۵ دلار را بشکند و با افزایش تقاضا، قیمت خود را به بالای ۱۰ دلار برساند. این جهش با عبور از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه (MA-۱۰۰) و تشکیل کندل‌های صعودی تقویت شد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت یونی‌سواپ با ۴.۳۲ درصد رشد روزانه، در محدوده ۱۱.۴۸ دلار معامله می‌شود و جفت ارز معاملاتی UNI/BTC نیز در ۰.۰۰۰۱۶۵ بیت‌کوین قرار دارد. uniswap-breaks-free-surges-past-10-with-bullish-momentum
با وجود افزایش قیمت، حجم معاملات این ارز دیجیتال ۱۳.۱۳ درصد کاهش یافته و به ۳۲۰ میلیون دلار رسیده است. از طرفی، ارزش بازار یونی‌سواپ همزمان با این افزایش قیمت با جهشی ۴.۳۰ درصدی به محدوده ۶.۸۹۷ میلیارد دلار افزایش یافته است.
بر اساس داده‌های بازار، رشد قیمتی یونی سواپ در بازه زمانی هفتگی و ماهانه، به ترتیب به ۱۵.۳۶ و ۵۵.۳۳ درصد می‌رسد. همچنین، بازدهی سالانه بیش از ۱۵۰ درصدی این توکن بر ساختار صعودی فعلی آن تاکید می‌کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حال حاضر، احساسات پیرامون یونی سواپ مثبت است؛ زیرا خریداران توانسته‌اند فشار صعودی را حفظ کنند. با توجه به این روند صعودی، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال در آینده‌ای نزدیک بتواند مقاومت ۱۳ دلار را بشکند.
عبور از این سطح و بسته شدن کندل هفتگی بالای آن می‌تواند زمینه‌ رشد بیشتر قیمت را فراهم کند و احتمال رسیدن به محدوده‌ ۱۵ دلار را نیز افزایش دهد.
تقویت احساسات مثبت در بازار و همچنین سیگنال‌ صعودی شاخص‌های قدرت نسبی (RSI) و مکدی (MACD)، نویدبخش ادامه‌ روند صعودی یونی‌سواپ هستند.
رویدادهایی مانند پیشنهاد سوئیچ یا تغییر ساختار کارمزد، احتمال حذف کامل کارمزدهای این صرافی و همچنین، معاملات قابل‌توجه سرمایه‌گذاران بزرگی مانند امبر گروپ (Amber Group) در بازار یونی‌سواپ، بر تغییرات قیمتی اخیر این ارز دیجیتال تاثیرگذار بوده‌اند.



Source
#یونی #سواپ #مقاومت #۱۰ #دلار #را #شکست #رشد #قیمت #UNI #تا #کجا #پیش #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply