Monday, June 24, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو (SHIB) طی هفته گذشته ۶۸۵ درصد افزایش یافته است. در این مدت، ۳۹۹,۵۸۶,۱۱۰ توکن SHIB با ارسال به آدرس‌های مرده، از گردش خارج شده‌اند.

این توکن‌سوزی گسترده موجب خوش‌بینی سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به شیبا شده و تحلیلگران آن را سیگنالی صعودی می‌دانند.
یکی از این تحلیلگران به نام علی مارتینز، با اشاره به سیگنال خرید ظاهرشده در اندیکاتور تی‌دی‌ سکوئنشال (TD Sequential) شیبا، به این خوش‌بینی‌ها دامن زده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته مارتینز، شیبا اینو که در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۰۷۶ دلار معامله می‌شود، برای صعودی بالقوه آماده است. او پیش‌بینی می‌کند که قیمت این میم‌کوین تا محدوده ۰.۰۰۰۰۲۸۰۰ دلار صعود کند که به معنی رشدی ۳۵ درصدی نسبت به سطح فعلی است.
این پیش‌بینی در حالی انجام می‌شود که قیمت شیبا بهبودی جزئی را نسبت به پایین‌ترین سطح هفتگی خود، یعنی ۰.۰۰۰۰۱۹۸۳ دلار تجربه کرده و در حال حاضر، ۲.۲۱ درصد نسبت به این سطح رشد کرده است.
در همین حال، در تجزیه و تحلیل چارت ۲۴ ساعته قیمت SHIB، اندیکاتور تمساح ویلیامز (Williams Alligator)، متشکل از سه میانگین متحرک اصلاح‌‌شده، نشان‌دهنده سیگنالی نزولی است.
قسمت‌های فک (خط آبی)، دندان‌ها (خط قرمز) و لب‌ها (خط سبز) تمساح در این اندیکاتور با یکدیگر همسو و نزولی هستند که از احتمال کاهش قیمت حکایت دارد.
کندل‌های قیمت نیز با فاصله قابل‌توجهی زیر این خطوط قرار دارند که بر وضعیت نزولی بازار تأکید می‌کند.shib-burn-rate-soars-685-as-shiba-inu-community-anticipates-price-surge
علاوه بر این، اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) زیر سطح ۵۰ و در حوالی ۳۶.۰۷ قرار دارد که معمولاً نشان‌دهنده بازار خرسی و وجود احساسات نزولی است. با این حال، این اندیکاتور در حال نزدیک شدن به سطح اشباع فروش است که می‌تواند نشانه‌ای از تغییر شرایط به نفع گاوها باشد.



Source
#صدور #سیگنال #خرید #برای #شیبا #همزمان #با #رشد #توکنسوزی #هدف #قیمت #SHIB #کجاست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply