Monday, June 24, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، با اشاره‌ به احتمال خرید داگ‌ویف‌هت یا سگ کلاهدار (WIF)، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به این میم‌کوین مبتنی بر سولانا جلب کرده است. این موضوع می‌تواند دلیل اصلی افزایش اخیر قیمت WIF باشد.

پس از انتشار پست نووگراتز در شبکه اجتماعی X، فعالان بازار نیز توجه ویژه‌ای به سگ کلاهدار نشان دادند. در نتیجه، قیمت این رمزارز بیش از ۵ درصد افزایش یافت و روند نزولی اخیر آن متوقف شد.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، ایلان ماسک نیز در یک پخش زنده در ابتدای هفته به طور غیرمستقیم به داگ‌ویف‌هت اشاره کرد.

RamzarzRamzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF


حمایت‌های قبلی ماسک از رمزارزهایی مانند دوج‌کوین، موجب تغییرات قابل‌توجهی در بازار شده بود. بنابراین، اظهارات اخیر او این گمانه‌زنی را تقویت کرد که داگ‌ویف‌هت نیز می‌تواند شاهد روندهای صعودی مشابهی باشد.
علی‌رغم افزایش اخیر قیمت، این میم کوین در حال حاضر در یک کانال نزولی قرار دارد که نشان‌دهنده‌ کاهش تدریجی سقف‌ها و کف‌ها و در نتیجه، یک فشار فروش مداوم است. galaxy-ceo-hints-dogwifhat-accumulation-wif-price-to-rally
همچنین، اندیکاتور آرون داون (Aroon Down) در سطح ۱۰۰ درصد قرار دارد که نشان‌دهنده یک روند نزولی قوی است. از طرفی، سطح بالای شاخص ترس و طمع در محدوده ۷۴ نیز می‌تواند نشانه‌ای از ارزش‌گذاری بیش از حد این میم کوین باشد.
لازم به ذکر است که از اواخر ماه می، قیمت داگ‌ویف‌هت ۳۰ درصد کاهش یافته و در زمان نگارش این خبر، در محدوده حمایتی کلیدی ۲.۵ دلار معامله می‌شود.
در صورتی که سطح حمایت فعلی حفظ شود، امکان افزایش دوباره‌ قیمت به سمت مقاومت ۲.۷۰ دلار وجود دارد. اما اگر این سطح حمایتی از دست برود، می‌تواند باعث از دست رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران شده و منجر به کاهش شدید قیمت WIF و رسیدن آن به سطح ۱.۹۳ دلار شود.
در این میان، برخی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت داگ‌ویف‌هت می‌تواند تا اواسط جولای یک رشد ۲۲۵ درصدی را تجربه کرده و به قیمت ۷.۸۷ دلار برسد.



Source
#سگ #کلاهدار #در #کانون #توجه #سرمایهگذاران #بزرگ #رالی #تاریخی #WIF #تکرار #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply