Monday, June 24, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای خروج از وضعیت نزولی است و سرمایه‌گذاران به دنبال نشانه‌هایی برای صعودی شدن روند هستند. پس از هفته‌ای که با سقوط قیمت بیت‌کوین به زیر ۷۰ هزار دلار همراه بود، ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۴ درصد افزایش به ۲.۴۲ تریلیون دلار رسیده است.

با این حال، بسیاری از کاربران نگرانند که این افزایش کوتاه‌مدت باشد و روند صعودی واقعی شکل نگیرد. توجه به این نکته ضروری است که فاز گاوی با نشانه‌های خاصی، از جمله فعالیت نهنگ‌ها و تغییر در سیاست‌های نظارتی آغاز می‌شود. در ادامه، ۴ نشانه برای شروع فاز صعودی بازار بررسی می‌شود.
۱. نهنگ‌ها به دلیل حجم بالای دارایی‌هایشان می‌توانند بر بازار تاثیر بگذارند. خرید و انباشت ارز دیجیتال توسط نهنگ‌ها به عنوان سیگنالی برای افزایش قیمت در نظر گرفته می‌شود. برعکس، فروش دارایی‌های دیجیتال توسط نهنگ‌ها نشان‌دهنده‌ کاهش اعتماد به بازار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


۲. یکی دیگر از نشانه‌های فاز گاوی، افزایش قیمت بیت‌کوین و عبور آن از مقاومت‌های کلیدی است. بیت‌کوین به عنوان رهبر بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و افزایش قیمت آن می‌تواند سایر ارزهای دیجیتال را نیز با خود بالا بکشد.
همانطور که امسال با ثبت بالاترین قیمت بیت‌کوین در محدوده ۷۳ هزار دلاری، سایر ارزهای دیجیتال هم سود قابل‌توجهی به دست آوردند.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۶۶۱۹۶ دلار معامله می‌شود و اگر بتواند این هفته بالای ۷۰ هزار دلار برسد، دیگر رمزارزها نیز پشت سر آن رشد خواهند کرد.
۳. فاز گاوی همچنین با ورود سرمایه به بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) همراه است. اگر معاملات اکوسیستم دیفای در کوتاه‌مدت بهبود یابد، نشانه‌ای از روند مثبت در بازار خواهد بود. در همین راستا، ثبت اوج‌های قیمتی جدید می‌تواند منجر به افزایش دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) شبکه‌ها شود.
۴. علاوه بر این‌ها، خروج سرمایه از صرافی‌های ارز دیجیتال و انتقال آن به کیف‌پول‌های شخصی نیز نشانه‌ای از خوش‌بینی سرمایه‌گذاران و تمایل آنها به نگه‌داشتن بلندمدت ارزهای دیجیتال است.



Source
#نشانه #برای #تشخیص #بازار #گاوی #ارزهای #دیجیتال #از #بولران #بعدی #جا #نمانید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply