Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت بیت کوین در ۱۴ ژوئن با یک کاهش ۳.۵ درصدی دیگر به نزول خود ادامه داد و به ۶۴۹۵۰ دلار رسید. طبق داده‌های تریدینگ‌ویو (TradingView)، قیمت این ارز دیجیتال طی هفته گذشته بیش از ۶.۷ درصد کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح خود از اواسط ماه می رسیده است.

کیت آلن (Keith Alan)، یکی از تحلیلگران بازار کریپتو در این مورد نوشت:

بیت کوین به تازگی حمایت تکنیکال خود را در میانگین متحرک ۵۰ روزه از دست داده است. چنانچه حمایت ۶۵ هزار دلار نیز شکسته شود، قیمت به سمت ۶۰ هزار دلار حرکت خواهد کرد.

bitcoin-bounces-1-month-lows-btc-price-levels-nextکارشناسان دیگر نیز به پیش‌بینی کف‌های قیمتی بیت کوین پرداخته‌اند. یکی دیگر از تحلیلگران بازار به نام اکسل آدلر جونیور (Axel Adler Jr) معتقد است که قیمت به زودی «مبنای هزینه» دارندگان را آزمایش خواهد کرد.
این سطوح که به عنوان «قیمت تحقق‌یافته» نیز شناخته می‌شوند، به قیمت کل خرید توسط سرمایه‌گذارانی که کوین‌ها را برای مدت‌های مختلف نگهداری می‌کنند، اشاره دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مبنای هزینه دارندگان کوتاه‌مدت ( کمتر از ۱۵۵ روز) از ابتدای سال ۲۰۲۳ در حمایت از قیمت تقریباً بی‌عیب و نقص عمل کرده است. در حال حاضر، قیمت تحقق‌یافته این دارندگان ۶۲۲۰۰ دلار است.
همچنین، قیمت تحقق‌یافته دارندگان میان‌مدت (بین سه تا شش ماه)، ۵۵۵۰۰ دلار و قیمت تحقق‌یافته دارندگان بلند‌مدت، ۲۴۳۰۰ دلار گزارش شده است.
آدلر اظهار داشت: مدت اصلاح قیمت توسط بازار تعیین می‌شود، اما اصلاح‌های چرخه‌های قبلی در شرایط مشابه از ۶۵ تا ۳۷۱ روز ادامه داشته است.
پیش از این، کوین‌تلگراف در مورد امکان سقوط قیمت بیت کوین به ۶۰ هزار دلار و پایین‌تر از آن سخن به میان آورده بود. یکی از معامله‌گران قدیمی به نام پیتر برانت (Peter Brandt) هشدار داد که اگر چنین سناریویی رخ دهد، احتمال سقوط قیمت تا ۴۸ هزار دلار وجود خواهد داشت.
برخی از تحلیلگران نیز با استفاده از داده‌های دفتر سفارش صرافی‌های متمرکز، مناطق تقاضای قوی را شناسایی کرده‌اند. در همین راستا، تحلیلگری به نام اسکیو (Skew) با بررسی داده‌ها اعلام کرد که سطوح ۶۵ هزار دلار، ۶۲ هزار دلار و ۶۰ هزار دلار سطوحی هستند که می‌توانند به عنوان حمایت در مقابل سقوط قیمت عمل کنند. bitcoin-bounces-1-month-lows-btc-price-levels-next
داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass) خط لیکوییدیتی را در ۶۴۹۰۰ دلار نشان می‌دهد (درست زیر پایین‌ترین سطح روزانه) که حجم آن در حال افزایش است.bitcoin-bounces-1-month-lows-btc-price-levels-next



Source
#قیمت #بیت #کوین #به #پایینترین #سطح #یک #ماه #اخیر #رسید #سقوط #تا #کجا #ادامه #خواهد #داشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply