Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیپل (Beeple)، هنرمند سرشناس عرصه NFT، اخیراً از اثر هنری جدیدی به نام “مادر و پدر (۲۰۲۴)” رونمایی کرده است. این اثر یک بازآفرینی مدرن از “گوتیک آمریکایی” اثر گرنت وود (Grant Wood) است که در آن خواننده رپ ایگی آزالیا (Iggy Azalea) و اینفلوئنسر اندرو تیت (Andrew Tate) به تصویر کشیده شده‌اند.

انتشار این اثر همزمان با عرضه گسترده میم‌کوین‌های سلبریتی‌ها از جمله Daddy Tate متعلق به تیت و Mother Iggy متعلق به آزالیا است.
اثر جدید بیپل نگاهی طنزآمیز به حضور سلبریتی‌ها در دنیای ارز دیجیتال و میم‌کوین‌ها دارد. وی معتقد است این مشارکت‌ها عبور از مرزهای مالی سنتی را نشان می‌دهد اما می‌تواند منجر به بی‌ثباتی اقتصادی و افزایش ریسک برای افراد بسیاری شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اثر یادآور دوران رونق NFT در سال ۲۰۲۱ است که سلبریتی‌ها از پروژه‌های مختلف حمایت می‌کردند، اما با افت بازار، اکثر این پروژه‌ها شکست خوردند. قابل توجه است که بیپل پس از فروش اثر هنری NFT خود به مبلغ ۶۹ میلیون دلار در آن دوران، شهرت زیادی پیدا کرد.
از طرفی ایگی آزالیا، رپر و کارآفرین استرالیایی، اخیراً در دنیای کریپتو توجه زیادی را به خود جلب کرده و در اوایل ژوئن توکن خود به نام MOTHER را راه‌اندازی کرد که در عرض دو روز حدود ۲۰۰۰ درصد افزایش یافت.
آزالیا بعداً با ویتالیک بوترین درگیر شد؛ چرا که بوترین از حمایت سلبریتی‌ها از رمزارزهایی که تنها بر کسب درآمد مستقیم بدون ارزش افزوده تمرکز دارند، انتقاد کرده بود.
اندرو تیت در واکنش به موفقیت اولیه MOTHER، از سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلاری در میم‌کوین‌های ساخته‌شده بر بستر سولانا خبر داد. با این حال، برخی از اعضای جامعه نسبت به ادعای سرمایه‌گذاری اولیه تردید دارند و کارشناسان مختلف حتی به فعالیت داخلی در زمان راه‌اندازی DADDY اشاره می‌کنند.






Source
#خنده #هنرمند #سرشناس #به #مادر #پدر #ارزهای #دیجیتال

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply