Saturday, June 22, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمعامله‌گران علاقه زیادی به توکن‌هایی که در مرحله پیش‌فروش قرار گرفته یا تازه فهرست شده‌اند دارند؛ زیرا این توکن‌ها علی‌رغم ارزش بازار پایین، به شدت مستعد رشد‌ و سودآوری هستند.

یکی از این توکن‌ها آی‌او.نت (io.net) است که به عنوان یک شبکه محاسباتی غیرمتمرکز هوش مصنوعی شناخته می‌شود و دسترسی مقرون‌به‌صرفه مهندسین یادگیری ماشینی را به خوشه‌های توزیع‌شده مقیاس‌پذیر فراهم می‌کند.
این پلتفرم خوشه‌هایی را با ده‌ها هزار پردازنده گرافیکی هم‌محل یا توزیع‌شده از نظر جغرافیایی جمع‌آوری می‌کند، تأخیر را به حداقل می‌رساند و خدمات پلتفرم‌های غیرمتمرکز مانند رندر (Render) و فایل‌کوین (Filecoin) را به صورت ادغام‌شده ارائه ‌می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید سریع IO!
با یک کلیک آی او نت (IO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید IO


آی‌او.نت با ایجاد اکوسیستمی که در آن قدرت محاسباتی به عنوان یک ارز عمل می‌کند، هزینه‌های ابداع‌کنندگان هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.
در نتیجه، این موضوع باعث می‌شود هوش مصنوعی در سراسر جهان در دسترس‌تر باشد. این پلتفرم از چندین مورد کاربردی، از جمله استقرار در خوشه‌های غیرمتمرکز و ساده‌سازی استقرار خوشه برای بارهای پردازشی یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌کند.
علاوه بر این، گزینه‌های استقرار از پیش پیکربندی‌شده را برای پشته‌های (stacks) محبوب یادگیری ماشینی ارائه می‌دهد و امکان پرداخت فوری از طریق سولانا پی (Solana Pay) را فراهم می‌نماید.
آی‌او.نت چندین مشارکت استراتژیک را به منظور افزایش قابلیت‌ها و نفوذ خود در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی آغاز کرده است.
از جمله این مشارکت‌ها می‌توان به همکاری با چین‌جی‌پی‌تی (ChainGPT) برای پیشبرد محاسبات غیرمتمرکز، همکاری با نیوی‌ای‌آی (NavyAI) برای ارتقاء توسعه و آموزش هوش مصنوعی و همکاری با اس‌آر‌سی.ای‌آی (SRC.ai) اشاره کرد.
همچنین همکاری با رپید‌نود (RapidNode)، گره‌های قدرتمندی را به این پلتفرم اضافه می‌کند و مشارکت با اولتیورس (Ultiverse) باعث گسترش نفوذ آن در حوزه بازی خواهد شد.
این همکاری‌ها از تعهد آی‌او.نت نسبت به ایجاد یک شبکه محاسباتی مقرون‌به‌صرفه و مقیاس‌پذیر حکایت دارد و آن را به عنوان یک بازیگر مهم در آینده توسعه هوش مصنوعی مطرح می‌کند.
قیمت این توکن از زمان راه‌اندازی در تاریخ ۱۱ جولای با ۱۴.۵ درصد افزایش به ۵.۱۵ دلار و ارزش بازار آن به ۴۹۰ میلیون دلار رسیده است.



Source
#افزایش #۱۵ #درصدی #قیمت #این #توکن #طی #روز #پس #از #راهاندازی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply