Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتحلیلگران شرکت مدیریت دارایی الیانس برنشتاین (Alliance Bernstein) پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰ هزار دلار، تا سال ۲۰۲۹ به ۵۰۰ هزار دلار و تا سال ۲۰۳۳ به یک میلیون دلار برسد.

آنها پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید اما در آخرین به‌روزرسانی، این رقم را به ۲۰۰ هزار دلار افزایش داده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این تحلیلگران تا حد زیادی پیش‌بینی خود را بر تقاضای بالای صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین استوار کرده‌اند. آنها بیان داشتند:

معتقدیم که تأیید صندوق‌های ETF در ایالات متحده، نقطه عطفی برای ارزهای دیجیتال بود و تقاضای زیادی را به ارمغان آورد.

به اعتقاد این تحلیلگران صندوق‌های ETF بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ حدود ۷ درصد و تا سال ۲۰۳۳ حدود ۱۵ درصد از موجودی در گردش این ارز دیجیتال را در اختیار خواهند داشت.
علاوه بر این، تحلیلگران توضیح دادند که هاوینگ بیت کوین یک سناریوی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند که در آن فشار فروش طبیعی ماینرها به نصف یا حتی بیشتر کاهش می‌یابد و آنها بیت کوین بیشتری را ذخیره می‌کنند.
همچنین، به مرور زمان کاتالیزورهای جدیدی برای تقاضای بیت کوین ظهور خواهند کرد که منجر به افزایش نمایی قیمت خواهند شد. آنها در ادامه عنوان کردند:

ما معتقدیم بیت کوین در یک چرخه صعودی جدید قرار دارد.


منبع

بیت کوین نیوز





Source
#پیشبینی #تحلیلگران #از #۲۰۰ #هزار #دلاری #شدن #بیت #کوین #تا #سال #۲۰۲۵

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply