Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین‌ها در رالی صعودی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، خوش درخشیدند. بسیاری از آنها با افزایش چشمگیر قیمت همراه بودند و از حمایت صرافی‌های معتبر و افراد سرشناس این صنعت برخوردار شدند. میم‌کوین‌ها همچنین با داشتن جوامع قدرتمند و قابلیت تبدیل شدن به ترندهای بزرگ، مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته‌اند.

در همین راستا، از چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) سؤال شده که کدام میم‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۴ باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند؟ این هوش مصنوعی، بر پتانسیل ۶ میم کوین شامل دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) تأکید کرد.
به گفته‌ چت جی‌پی‌تی ، این دو توکن به دلیل شهرت گسترده و اکوسیستم‌های قوی، به احتمال زیاد برتری خود را در این بخش حفظ خواهند کرد. همچنین اشاره شد که دوج‌کوین، ارز دیجیتال مورد علاقه‌ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است و ا اغلب از حمایت‌های این میلیاردر بهره می‌برد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شیبا اینو نیز به دلیل راه‌اندازی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه‌ ۲ شیباریوم (Shibarium) و صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ (ShibaSwap) پیشرفت قابل توجهی داشته است.
شیباریوم که تابستان گذشته معرفی شد، تاکنون به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. اخیراً تعداد کل بلاک‌های پردازش‌شده روی این شبکه از ۵ میلیون فراتر رفت.
هدف این پروتکل، تقویت اکوسیستم شیبا اینو از طریق کاهش هزینه‌های تراکنش، بهبود مقیاس‌پذیری و افزایش سرعت است.
علاوه بر دوج کوین و شیبا،‌ پپه (PEPE)، فلوکی اینو (FLOKI)، دوج الون (ELON) و بیبی دوج‌کوین (BABYDOGE) نیز به واسطه ویژگی‌ها و پتانسیل‌های خاص خود مورد توجه چت جی‌پی‌تی قرار گرفته‌اند.
پپه قورباغه در سال ۲۰۲۳ محبوبیت زیادی کسب کرد و امسال نیز حضور پررنگی در بازار دارد و چندی پیش بالاترین قیمت تاریخی خود را ثبت کرد.
فلوکی نیز تنها چند روز پیش به بالاترین قیمت تاریخی خود نزدیک شده بود. در این میان، دوج الون و بیبی دوج‌کوین با اینکه کمتر شناخته شده‌اند، اما از نظر چت جی‌پی‌تی می‌توانند امسال سرتیتر خبرها باشند.



Source
#لیست #برترین #میمکوینهای #۲۰۲۴ #از #نظر #هوش #مصنوعی #ChatGPT

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply