Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمستر‌کامبت (HMSTR)، پروژه بازی کلیکی منتشرشده در تلگرام، اعلام کرده است که تعداد کاربرانش نسبت به هفته گذشته افزایشی ۵۰ درصدی داشته و از مرز ۱۵۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

برای درک این رقم باید گفت که در حال حاضر، تقریباً از هر پنج کاربر تلگرام یک نفر در این بازی ثبت‌نام کرده‌ است. اکنون کاربران منتظر فهرست شدن این توکن در صرافی‌ها و دریافت پاداش خود هستند. جوایز همستر‌کامبت به صورت یک ایردراپ برنامه‌ریزی‌شده در ماه جولای ارائه خواهد شد.
گفتنی است که کانال اطلاعیه همستر‌کامبت در تلگرام با داشتن بیش از ۳۵ میلیون عضو، به محبوب‌ترین کانال در این برنامه پیام‌رسان تبدیل شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


البته محبوبیت این پروژه منحصر به تلگرام نیست و کانال‌های آن در سایر پلتفرم‌ها نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. کانال یوتیوب این بازی در حال حاضر ۲۳ میلیون عضو و حساب توییتر آن ۷.۷ میلیون دنبال‌کننده دارد.
موفقیت همستر‌کامبت را می‌توان تا حد زیادی به موفقیت بازی کلیکی نات‌کوین (NOT) که چند ماه پیش عرضه شده و سود خوبی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است، نسبت داد.
ایردراپ توکن‌های NOT در ۱۶ می انجام شد و این توکن از آن زمان تاکنون رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در همین راستا، هفته گذشته ارزش بازار نات‌کوین به بیش از ۲ میلیارد دلار رسید و این توکن در حال حاضر در بین ۶۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد.
تون‌کوین (Toncoin)، توکن بومی بلاکچین مورد حمایت تلگرام، یعنی تون (TON)، علاوه بر موفقیت نات‌کوین، از محبوبیت همستر‌کامبت نیز بهره‌مند شده است. تون‌کوین در روز جمعه پس از رشدی ۲۶ درصدی طی دو هفته گذشته با رسیدن به سقف ۸.۱۳ دلار رکورد‌شکنی کرد.
دستاورد‌های نات‌کوین و همسترکامبت، توجه کاربران را به سایر بازی‌های کلیکی نظیر تپ‌سواپ (Tapswap) و یس‌کوین (Yescoin) نیز جلب کرده است. این دو پروژه اخیراً برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی در بلاکچین تون و ارائه ایردراپ، اعلام کرده‌اند.
تعداد آدرس‌های فعال روزانه بلاکچین تون تلگرام طی ماه جاری در بیشتر روزها از تعداد آدرس‌های فعال روزانه بلاکچین اتریوم بیشتر بوده است. دلفی دیجیتال (Delphi Digital)، این موضوع را به پایگاه عظیم کاربری ۹۰۰ میلیونی تلگرام نسبت داده است.



Source
#همستر #رکورد #زد #تون #کوین #سر #به #فلک #گذاشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply