Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی افت قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) یکی از نهنگ‌های بازار، ۳۵۷.۲ میلیارد توکن PEPE را به صرافی بایننس منتقل کرده است. اکنون، فعالان بازار در حال گمانه‌زنی در مورد تأثیر بالقوه این اقدام بر بازار و آینده قیمت پپه هستند.

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت پپه طی هفته گذشته حدود ۸ درصد کاهش یافته است. در همین حال فعالیت‌های نهنگ‌ یادشده موجب نگرانی معامله‌گران شده است. این نهنگ در ابتدا ۵۴۸ میلیارد توکن PEPE را از یک صرافی متمرکز با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۱۳۴۱ دلار ( مجموعاً ۷.۳۵ میلیون دلار) خارج کرد.
پس، طی ۱۶ ساعت گذشته، ۳۵۷.۲ میلیارد توکن را از طریق دو تراکنش با قیمت متوسط کمتر ۰.۰۰۰۰۱۱۵۷ دلار (مجموعاً ۴.۱۴ میلیون دلار) به بایننس واریز نمود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


فروش این توکن‌ها با توجه به قیمت‌های فعلی، ۶۶۰ هزار دلار ضرر برای دارنده آن به وجود خواهد آورد. سایر توکن‌های وی نیز به میزان ۳۲۰ هزار دلار در ضرر هستند.
قیمت پپه طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۲ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۱۹۵ دلار و ارزش بازار ۵.۰۲ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی حجم معاملات آن با جهشی ۲۱ درصدی به ۹۷۷ میلیون دلار افزایش یافته است. شاخص سود باز معاملات پپه نیز با کاهشی ۸.۲ درصدی به ۷۹.۱ میلیون دلار رسیده است.
طبق تحلیل تکنیکال سایت کوین‌گیپ (Coingape)، نحوه حرکت قیمت و تشکیل الگوی V شکل منجر به اصلاح ۳۷.۲ درصدی از ۰.۰۰۰۰۱۷۲۵ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۰۸ دلار شد.
در حال حاضر، قیمت پپه در آستانه شکست بالقوه سطح حمایت بحرانی ۰.۰۰۰۰۱۱۴ دلار، که منطبق بر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه و سطح ۳۸.۲ درصد فیبوناچی اصلاحی است، قرار دارد.whale-moves-357-2-billion-pepe-to-binance-amid-price-dip-whats-next
در صورت شکست این حمایت، فشار فروش تشدید خواهد شد و قیمت تا ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار کاهش خواهد یافت. سطوح ۵۰ و ۶۱.۸ درصد فیبوناچی به ترتیب در ۰.۰۰۰۰۰۹ و ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار سطوحی هستند که ممکن است خریداران در آن برای معکوس کردن روند وارد عمل شوند.



Source
#نهنگ #پپه #قورباغه #با #ضرر #فروخت #حالا #قیمت #چه #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply