Sunday, June 23, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گفته اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، معاملات صندوق‌های ETF اسپات اتریوم (ETF) به طور بالقوه ممکن است از ۲ جولای در ایالات متحده آغاز شود.

بالچوناس با اشاره به اظهار نظر کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در این مورد نوشت: آنها تلاش می‌کنند قبل از تعطیلات چهارم جولای، بررسی صندوق‌های ETF را به اتمام برسانند.
به نظر می‌رسد که نظر بالچوناس نسبت به روز گذشته تغییر کرده و وی اکنون نسبت به تأیید این صندوق‌ها اطمینان بیشتری دارد. روز گذشته وی اظهار کرده بود که متقاضیان ارائه صندوق‌های ETF، منتظر بازخورد بخش بررسی اقتصادی شرکت‌های کمیسیون SEC هستند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در تاریخ ۲۳ می، SEC هشت پرونده را برای فهرست کردن صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در صرافی‌های مختلف ایالات متحده، تأیید کرد، اما این صندوق‌ها تا زمانی که تأییدیه‌های مورد نیاز تقاضانامه‌های «S-۱» صادر نشود، نمی‌توانند مورد معامله قرار گیرند.
گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، بازه زمانی گسترده‌تری را به عنوان تاریخ تأیید احتمالی ارائه کرد. به گفته وی، این اتفاق ممکن است طی سه ماه آینده، تا پایان ماه سپتامبر اتفاق بیفتد. وی هفته قبل عنوان کرده بود که سرعت تأیید صندوق‌‌های ETF اسپات اتریوم، به سرعت متقاضیان در رسیدگی به ملاحضات SEC بستگی دارد.
در حالی که برخی از معامله‌گران امیدوارند قیمت اتریوم مشابه قیمت بیت کوین پس از تأیید صندوق‌های ETF افزایش یابد، برخی نیز دیدگاه متفاوتی دارند.
در تاریخ ۳ ژوئن، استفن ریچاردسون (Stephen Richardson)، مدیر بخش بازارهای مالی در فایربلاکس (Fireblocks)، استدلال کرد که صندوق‌‌های ETF اسپات اتریوم مانند صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در روز اول، جریان ورودی عظیمی را تجربه نخواهند کرد؛ زیرا ارزش آنها برابر نیست.
وی بیان داشت:

چیزی که کمبود آن احساس می‌شود، وجود اجماع گسترده‌ای است که به طور مؤثر میزان کاربرد یا استفاده از بلاکچین اتریوم را افزایش دهد.



Source
#تاریخ #شروع #معاملات #صندوقهای #ETF #اسپات #اتریوم #مشخص #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply