Tuesday, June 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهنات‌کوین (NOT)، روز گذشته در ساعات اولیه بازار نیویورک عملکرد درخشانی داشت و نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافت. در همین حال، توکن بلاکچین میزبان این توکن یعنی تون‌کوین (TON) نیز افزایش قیمت را تجربه کرد.

نات‌کوین علاوه بر عملکرد قیمتی موفق، باعث ایجاد اشتیاق نسبت به بازی‌های کلیکی در سراسر جهان شده و در همین راستا، میلیون‌ها کاربر جذب چنین پروژه‌هایی شده‌اند. این بازی‌های کلیکی عمدتاً مبتنی بر تلگرام و بلاکچین سولانا (SOL) هستند.
در حال حاضر، ۳ مورد از ۵ کانال برتر جهانی تلگرام، مختص بازی‌های کلیکی همستر‌کامبت (HMSTR)، تپ‌سواپ (TAPS) و نات‌کوین (NOT) است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این بازی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که با انجام کارهای ساده‌ای مانند ضربه زدن روی صفحه، دنبال کردن کانال‌های پروژه در پلتفرم‌های مختلف و سایر مأموریت‌ها، توکن کسب کنند. توکن‌های به دست آمده در اکوسیستم تون تلگرام قابل معامله هستند.
جالب اینجا است که همستر‌کامبت اخیراً در کمتر از ۱۰۰ روز به ۱۴۴ میلیون کاربر دست یافته است که از جذابیت بازی‌های کلیکی برای کاربران حکایت دارد. سادگی بازی‌های کلیکی و معرفی آنها در پلتفرم معتبری مانند تلگرام، کاتالیزور جذب میلیاردها کاربر به حوزه وب ۳ بوده است.
در همین راستا، یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام الکس کروگر (Alex Kruger) اظهار داشت که توکن‌های بازی‌های کلیکی موفق‌تر از میم‌کوین‌ها هستند.
از آنجایی که بیشتر بازی‌های کلیکی از جمله همستر‌کامبت روی بلاکچین تون راه‌اندازی شده‌اند، فعالیت آن‌چین این شبکه رشد چشمگیری داشته است.
داده‌های پلتفرم آرتمیس (Artemis) نشان می‌دهد که در نیمه اول ماه ژوئن، تعداد کاربران فعال روزانه این بلاکچین از اتریوم پیشی گرفته است. با این حال، در طول زمان مشخص خواهد شد که آیا شور و اشتیاق به وجود آمده دوام خواهد داشت یا مانند اکسی اینفینیتی به زودی محو خواهد شد.



Source
#بالا #گرفتن #تب #بازیهای #کلیکی #با #پیشتازی #نات #کوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply