Tuesday, June 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو پس از سقوط اخیر در بازار کریپتو، شروع به افزایش کرده است. این سقوط ناگهانی در روز پنج‌شنبه رخ داد و بسیاری از سرمایه‌گذاران را نگران کرد. اما با بهبود قیمت شیبا، امیدهای جدیدی در میان سرمایه‌گذاران به وجود آمده است.

در این میان، الگوریتم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی کوین‌کدکس (CoinCodex) با در نظر گرفتن چندین شاخص، پیش‌بینی کرده که شیبا می‌تواند در هفته آینده بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کند.
این الگوریتم نشان داده است که سرمایه‌گذاران همچنان بسیار حریص هستند و تمایل به سرمایه‌گذاری در این میم‌کوین را دارند. امتیاز ۷۴ در شاخص ترس و طمع نیز این موضوع را تأیید می‌کند و طبق پیش‌بینی، قیمت شیبا اینو در پنج روز آینده به ۰.۰۰۰۰۲۸۱۹ دلار خواهد رسید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو از پایین‌ترین سطح روزانه ۰.۰۰۰۰۱۹۶۵ دلاری فاصله گرفته و در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۰۸۵ دلار معامله می‌شود.shiba-inu-next-weeks-price
علاوه بر این، در بازه زمانی یک ماهه، الگوریتم یادگیری ماشینی انتظار دارد که شیبا اینو با یک رالی ۲۲۸ درصدی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۷۱۱۰ دلار برسد.
جالب اینجا است که این پیش‌بینی در حالی انجام می‌شود که احساسات حاکم بر بازار شیبا تقریباً نزولی است و به نظر می‌رسد این زمان، بهترین فرصت برای خرید این ارز دیجیتال باشد.
داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که موجودی یا تراز شیبا اینو در صرافی‌ها نسبت به ماه گذشته به شدت کاهش یافته و در دو هفته اخیر، ۲.۴ درصد کاهش را ثبت کرده است. این کاهش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال خرید و انباشت شیبا هستند و انتظار افزایش قیمت‌ را دارند.
اگر پیش‌بینی الگوریتم یادگیری ماشینی دقیق باشد، ممکن است این پایین‌ترین قیمت شیبا برای یک مدت طولانی باشد. با آغاز یک روند صعودی در اواخر سال، رکوردشکنی شیبا نیز اجتناب‌ناپذیر خواهد شد.



Source
#یک #هوش #مصنوعی #قیمت #هفته #آینده #شیبا #را #پیشبینی #کرده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply