Tuesday, June 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآلت‌کوین‌ها در حال تجربه یک افت شدید هستند. علی‌رغم نزدیک شدن بیت‌کوین به بالاترین قیمت تاریخی‌اش و بازگشت دوباره میم‌کوین‌ها، علاقه‌ خریداران خرد به آلت‌کوین‌ها کاهش یافته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که بازدیدهای ویدیوهای کریپتو در یوتیوب به طور چشمگیری نسبت به روند صعودی قبلی کاهش یافته که نشان‌دهنده کاهش مشارکت در سطح خرده‌فروشی است.
عامل اصلی رشد بازار در حال حاضر، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین هستند. در این میان اگر چه بخش‌های خاصی مانند میم‌کوین‌ها، هوش مصنوعی و دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) عملکرد خوبی داشته‌اند، اما آلت‌کوین‌های اصلی بازار با افت مواجه شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در میان این نگرانی‌ها، تحلیلگر آلت‌کوین بوز (Altcoin Buzz) به پتانسیل بالای شبکه تون (TON) اشاره کرده است. تون با توجه به داشتن ۹۰۰ میلیون کاربر فعال در تلگرام، موفق شده تعداد آدرس‌های فعال روزانه‌ خود را از اتریوم بالاتر ببرد.
برای مثال، در تاریخ ۳ ژوئن، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد روزانه‌ تون، به ۵۶۸،۸۳۰ رسیده، در حالی که این آمار برای اتریوم در همان روز ۳۵۱،۰۰۰ آدرس بوده است.
از سوی دیگر، تحلیلگر مایلز دویچر (Miles Deutscher) بخش دارایی‌های دنیای واقعی را جذاب می‌داند و قصد دارد اتریوم و دیگر آلت‌کوین‌ها را انباشت کند.
او به کاربران توصیه می‌کند که از دیدگاه میان‌مدت و بلندمدت (۶ تا ۱۲ماه یا بیشتر) برای مقابله با نوسانات بازار استفاده کرده و در دوره‌های کم‌نوسان، آلت‌کوین‌های قوی را جمع‌آوری کنند.
به طور خاص، او به مانترا (Mantra) با قیمت فعلی ۰.۸۵ دلار و محدوده‌ حمایتی ۰.۷۵ دلار به عنوان یک فرصت خرید اشاره می‌کند. همچنین او به بخش دیپین (Depin) یا شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز به دلیل پروژه‌های نوآورانه و ارتباط با هوش مصنوعی توجه ویژه‌ای دارد.
دویچر علی‌رغم افت‌های اخیر، میم‌کوین‌هایی مانند پپه (Pepe) با حمایت ۰.۱۱ دلار و داگ‌ویف‌هت (WIF) با حمایت ۲.۲۶ دلار را نیز پیشنهاد می‌دهد.



Source
#آلتکوینها #سقوط #کردند #تحلیلگران #کدام #ارزها #را #پیشنهاد #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply