Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین امروز پس از انتشار داده‌های تورمی آمریکا افزایش یافت. انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در آمریکا نشان می‌دهد که تورم در ماه می بدون تغییر در سطح ۰.۳ درصد باقی مانده است.

در این میان، تورم اصلی CPI (بدون احتساب قیمت مواد غذایی و انرژی) از ۰.۳ درصد در ماه قبل به ۰.۲ درصد در ماه می کاهش یافته است. همچنین، میزان تورم اصلی سالانه از ۳.۶ درصد در آوریل به ۳.۴ درصد در ماه می کاهش پیدا کرده است.
به نظر می‌رسد که این موضوع باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران شده است، به خصوص پس از داده‌های قوی اشتغال در آمریکا که بر ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران تأثیر گذاشته بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


فعالان بازار ارزهای دیجیتال اکنون با دقت تصمیم امروز کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) درباره نرخ بهره و به دنبال آن، کنفرانس خبری رئیس فدرال رزرو، جروم پاول، را زیر نظر دارند. انتظار می‌رود که فدرال رزرو با توجه به کاهش تورم، رویکرد محتاطانه‌ای را در پیش بگیرد.
پیش‌ از این، مارکوس تیلن از موسسه ۱۰X Research پیش‌بینی کرده بود که اگر CPI ایالات متحده به ۳.۳ درصد کاهش یابد، بیت کوین می‌تواند شاهد افزایش بیش از ۴ درصدی قیمت خود باشد.
قیمت بیت کوین پس از انتشار داده‌های تورم آمریکا، با افزایش ۳.۸ درصدی به حدود ۶۹،۴۵۰ دلار رسیده است. این افزایش قیمت پس از یک هفته عملکرد ضعیف بیت کوین رخ داده است.bitcoin-price-advances-us-cpi-inflation-cools
سایر ارزهای دیجیتال، مانند اتریوم و سولانا نیز شاهد افزایش قیمت خود هستند.
گفتنی است پس از انتشار داده‌های CPI، بازده اوراق ۱۰ ساله خرانه‌داری آمریکا ۲.۸۱ درصد کاهش یافته و به ۴.۳ درصد رسیده است. در همین حال، شاخص دلار آمریکا نیز با ۰.۹۷ درصد کاهش به ۱۰۴.۱۷۵ دلار رسیده است.
علاوه بر تصمیم کمیته FOMC، داده‌های شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) آمریکا که قرار است فردا منتشر شوند، نیز بر روند آتی بازار ارزهای دیجیتال تأثیر خواهند گذاشت.



Source
#واکنش #مثبت #بازار #به #گزارش #تورم #آمریکا #بیت #کوین #به #کانال #۶۹ #هزار #دلار #بازگشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply