Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در اظهارات جدیدش، علناً حمایت خود را از ماینرهای کریپتو اعلام کرده است. موضع‌گیری اخیر ترامپ در حمایت از رمزارزها به طور بالقوه می‌تواند طرفداران فناوری و دارندگان ارزهای دیجیتال را برای رأی دادن به وی ترغیب کند.

ترامپ در اظهارات اخیر خود، بر نقش حوزه استخراج بیت کوین در تثبیت شبکه انرژی تاکید کرده است. او می‌گوید:

ما می‌خواهیم تمام بیت کوین‌های باقی‌مانده در ایالات متحده استخراج شوند. این موضوع به ما کمک خواهد کرد که بر حوزه انرژی مسلط باشیم.

در حال حاضر، ماینرهای ارز دیجیتال به دلیل تأثیرات زیست‌محیطی و فشاری که بر شبکه‌های برق محلی وارد می‌کنند، به شدت تحت بررسی نهادهای نظارتی قرار دارند. در همین راستا، دولت فعلی آمریکا طرح دریافت مالیات ۳۰ درصدی بر برق مصرفی استخراج‌کنندگان را پیشنهاد کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در مقابل، ترامپ به صورت فعالانه با جامعه ارزهای دیجیتال در تعامل است و حمایت خود را از این حوزه ابراز می‌کند. در کنوانسیون اخیر حزب لیبرتارین، او متعهد شد که میزان محکومیت راس اولبریکت، بنیانگذار دارک وب جاده ابریشم را کاهش دهد.
کمپین انتخاباتی او نیز اخیرا از پذیرش کمک‌های مالی در قالب ارز دیجیتال خبر داده است. این رویکرد توجه چهره‌های برجسته‌‌ حوزه کریپتو، مانند برادران دو قلوی وینکلواس (Winklevoss) را به خود جلب کرد و موجب جمع‌آوری ۱۲ میلیون دلار کمک مالی شد.
به نظر می رسد تمرکز ترامپ بر حوزه کریپتو، یک حرکت استراتژیک برای جذب رای‌دهندگان جدید باشد. این موضع کاملاً در تضاد با رویکرد دولت فعلی است که به شدت به سمت مقررات سختگیرانه گرایش دارد.



Source
#آغوش #باز #ترامپ #به #روی #ماینرها #تمام #بیتکوینها #باید #در #آمریکا #استخرج #شوند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply