Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار بیت‌کوین اخیرا با فشار فروش قابل‌توجهی مواجه بوده و برخی از تحلیلگران نگران سقوط بیشتر قیمت هستند. در همین راستا، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر برتر بازار، هشدار داده که موج بعدی لیکوییدیشن موقعیت‌های لانگ می‌تواند قیمت بیت‌کوین را تا ۶۲,۵۰۰ دلار کاهش دهد.

یکی از نشانه‌های اصلی این روند نزولی، افزایش فروش بیت‌کوین توسط استخراج‌کنندگان است. طبق گزارش‌ کریپتوکوانت (CryptoQuant)، ماینرها در روز دوشنبه ۱،۲۰۰ بیت‌کوین فروخته‌اند که بالاترین رقم از اواخر ماه مارس به شمار می‌رود.
جالب اینجاست که این معاملات خارج از صرافی‌ها و به صورت OTC انجام شده‌اند، به این معنی که ماینرها در حال انجام معاملات بزرگ و محتاطانه‌ای هستند تا از تاثیر مستقیم بر قیمت بازار جلوگیری کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر فروش‌های اخیر، موجودی بیت‌کوین در میزهای معاملاتی خارج از بازار (OTC) برای استخراج‌کنندگان نیز به شدت افزایش یافته است. این رقم در ماه جاری به ۵۴هزار بیت‌کوین رسیده که بالاترین سطح در یک سال گذشته است.
احتمالا دلیل اصلی فروش‌های سنگین ماینرها، نگرانی آنها در مورد سودآوری عملیات استخراج است. به دنبال نصف شدن اخیر پاداش استخراج بیت‌کوین طی رویداد هاوینگ، بسیاری از شرکت‌های استخراج و استخراج‌کنندگان فردی اعلام کرده‌اند که دیگر نمی‌توانند به فعالیت سودده ادامه دهند.
در این میان، اسکالپینگ پرو (Scalping Pro) هم به این موضوع اشاره کرده که چهارمین تلاش بیت کوین برای عبور از مقاومت ۷۱،۵۰۰ دلاری ناموفق بوده است.
با توجه به شرایط موجود، تحلیلگران بر این باورند که قیمت این ارز دیجیتال همچنان نزولی است. سطح حمایتی بعدی در حدود ۶۵,۰۰۰ دلار قرار دارد.bitcoin-miner-capitulation-can-extend-btc-price-drop-to-62500
ویلی وو همچنین بر ضرورت پاکسازی بازار از پوزیشن‌های افراد بدون دانش و تخصص تاکید و بیان کرده که این لیکوییدیشن‌ها باید قبل از رخ دادن هر حرکت صعودی بزرگی، انجام شود.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با ۰.۸۹ درصد کاهش روزانه در محدوده قیمتی ۶۷،۲۲۸ دلار معامله می‌شود.



Source
#افزایش #فشار #فروش #بیت #کوین #از #سوی #ماینرها #قیمت #BTC #تا #کجا #میریزد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply