Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی کوکوین (KuCoin) طی پستی از فهرست شدن توکن همستر کامبت (HMSTR) در بازار پیش‌ از عرضه خود خبر داده است. این صرافی اعلام کرده که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد معاملات پیش از عرضه این ارز دیجیتال ارائه خواهد کرد.

به گفته کوکوین، در صورت تأخیر یا لغو فرایند فهرست شدن این توکن، سفارش‌های ثبت‌شده در بازار پیش‌ از عرضه یا به تعویق خواهند افتاد و یا به طور کلی لغو خواهند شد.
در صورت تاخیر: سفارشات تکمیل‌شده معتبر باقی می‌مانند و زمان عرضه جدید توسط کوکوین اعلام خواهد شد. در صورت بسته شدن بازار پیش‌ از عرضه، سفارش‌های تکمیل‌نشده لغو خواهند شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورت لغو: تمامی سفارشات باطل می‌شوند. وجوه مسدودشده ناشی از معاملات پیش‌ از عرضه معمولاً ظرف یک روز کاری به حساب معاملاتی کاربر عودت خواهد یافت و کارمزد معاملاتی دریافت نخواهد شد.
کوکوین اعلام کرده که کاربران با شرکت در بازار پیش‌ از عرضه HMSTR، به معاملات توکن این بازی محبوب که موفق شده طی مدتی کوتاه، پایگاه کاربر گسترده‌ای برای خود ایجاد کند، دسترسی خواهند داشت.
تیم این صرافی در اطلاعیه خود گفته است:

از اعتماد و مشارکت همیشگی شما سپاسگزاریم. مشتاقانه منتظریم که در سفر هیجان‌انگیز عرضه توکن‌ همستر‌ کامبت به ما بپیوندید.






Source
#آغاز #پیشفروش #همستر #کامبت #توکن #HMSTR #در #بازار #پیش #از #عرضه #کوکوین #لیست #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply