Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد اتفاق غیرمنتظره‌ای بود. طبق گزارش‌ها، صرافی رمزارزی FTX و شرکت خواهر آن، آلامدا (Alameda)، که هر دو درگیر روند ورشکستگی هستند، اقدام به فروش دارایی‌های دیجیتال خود به ارزش تقریبا ۱۲ میلیون دلار کردند.

به گزارش پک‌شیلدآلرت (PeckShieldAlert)، این جابه‌جایی شامل انتقال ۵ واحد ونوس بی‌تی‌سی (vBTC) به ارزش حدود ۷ میلیون دلار به صرافی وینترمیوت (Wintermute) و همچنین، انتقال ۱۰ میلیون واحد رپد ریپل (WXRP) به ارزش ۵.۲ میلیون دلار به بایننس بود.
توکن WXRP، نسخه‌ای از رمزارز ریپل است که روی بلاکچین‌های دیگر وجود دارد و به دارندگان ریپل این امکان را می‌دهد تا از دارایی‌های خود در برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) استفاده کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


هنوز میزان دقیق ریپل‌های باقی‌مانده در خزانه FTX مشخص نیست. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که این صرافی در گذشته بیش از ۲۲۵ میلیون واحد ریپل در حساب‌های خود داشته است. بر اساس داده‌های اخیر، مبلغ ارسال‌شده به بایننس، تنها ۴.۴۴ درصد از کل ریپل‌های FTX و آلامدا را تشکیل می‌دهد.
همزمان با این فروش، ارزش ریپل در بازار با کاهش قابل‌توجهی مواجه شده است. از ابتدای روز جاری، قیمت ریپل بیش از ۳.۴ درصد کاهش یافته و از سطح کلیدی ۰.۵ دلار پایین‌تر رفته است. این کاهش قیمت، نگرانی‌هایی را در مورد ارتباط احتمالی آن با فروش دارایی‌های FTX ایجاد کرده است.ftx-allegedly-sells-millions-of-xrp-whats-happening
با اینکه ممکن است دلیل دیگری برای افت قیمت ریپل وجود داشته باشد، اما فروش چنین حجم قابل‌توجهی از ریپل می‌تواند بر روحیه‌ فعالان بازار تأثیر بگذارد.
این اتفاق می‌تواند باعث ترس سرمایه‌گذاران و تقویت پیش‌بینی‌های نزولی شود و در نتیجه، فشار بیشتری بر قیمت ریپل وارد کند.






Source
#هشدار #ریزش #بیشتر #قیمت #برای #ریپل #صرافی #FTX #ذخایر #XRP #خود #را #به #فروش #میرساند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply