Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال امروز در حال تجربه اصلاح قیمتی است. اتریوم نیز از این روند مستثنی نیست. با این حال، خبر خروج حجم چشمگیری اتریوم از صرافی کوین‌بیس، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است.

طبق گزارش پلتفرم تحلیلی اسپات‌آن‌چین (Spot On Chain)، دوازده کیف پول جدید و ناشناخته، ۱۵۶،۷۳۳ واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۵۷۴ میلیون دلار را از کوین‌بیس خارج کردند.
این تراکنش‌ها با قیمت متوسط ۳۶۶۴ دلار برای هر واحد اتریوم انجام شده‌اند. با وجود این خروج گسترده، قیمت اتریوم همچنان کاهشی است و نسبت به اوج‌ روز دوشنبه، بیش از ۴ درصد افت کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


تحلیلگران اسپات‌آن‌چین معتقدند که تراکنش‌های این کیف پول‌های جدید احتمالا بخشی از معاملات خارج از بازار یا فرابورس (OTC) بوده و مستقیما بر قیمت اتریوم در بازار تأثیر نگذاشته‌اند. با این حال، این میزان خروج،‌ بر تعداد اتریوم‌های در دسترس تاثیر مستقیم دارد.
در همین راستا، داده‌های درون‌زنجیره‌ای گلس‌نود (Glassnode) نشان می‌دهند که در دسترس بودن اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در هفت سال گذشته رسیده است. این کاهش عرضه می‌تواند زمینه‌ساز افزایش قیمت اتریوم در آینده باشد.
علاوه بر این، تأیید اخیر صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، خبر مثبتی برای قیمت این ارز دیجیتال به شمار می‌رود.
ورود این صندوق‌ها به بازار می‌تواند باعث تزریق سرمایه قابل‌توجهی به اکوسیستم اتریوم شود. براساس پیش‌بینی‌های بابی بانزای (Bobby Banzai)، محقق برتر بازار ارزهای دیجیتال، ماهانه ۵۶۹ میلیون دلار سرمایه می‌تواند به این صندوق‌ها تزریق شود.
با وجود این سیگنال‌های مثبت، قیمت اتریوم در کوتاه‌مدت با اصلاح مواجه شده است. تحلیلگران احتمال اصلاح ۷ درصدی از قیمت فعلی را پیش‌بینی می‌کنند. در صورت ادامه روند نزولی، اتریوم ممکن است در محدوده ۳۳۰۲ دلار به حمایت برسد.ethereum-price-struggle-574-million-accumulation



Source
#برداشت #۵۷۰ #میلیون #دلار #اتریوم #از #کوینبیس #ریزش #قیمت #ETH #متوقف #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply