Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت میم‌کوین هنک (HANK) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد خیره‌کننده ۵۵ درصدی به ۰.۰۰۱۷۵ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم به ۱.۷۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

همچنین، حجم معاملات روزانه این توکن، یک رشد خارق‌العاده ۶۷۴۰ درصدی را ثبت کرده که از استقبال معامله‌گران و تقاضای بالا برای این توکن حکایت دارد.
فراتر از محبوبیت اخیر میم‌کوین‌ها، هنک دارای ویژگی‌های جذابی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است. این پروژه شفافیت و عدالت را در اولویت کار خود قرار داده و به منظور تسهیل معاملات، کارمزد خرید و فروش این توکن، صفر در نظر گرفته شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع HANK!
با یک کلیک هنک (HANK) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید HANK


علاوه بر این، فرآیند مینت یا ضرب توکن لغو و تمام نقدینگی سوزانده شده است. این موضوع یک لایه امنیتی اضافه را ایجاد می‌کند که موجب تقویت اعتماد معامله‌گران می‌شود.
نقشه راه این پروژه به واسطه میم‌کوین بودن آن از درون‌مایه طنز برخوردار است و بر ایجاد جامعه‌ای پرقدرت تمرکز دارد. در این نقشه راه، مرحله اول «تبلیغات»، مرحله دوم «انجام جادو» و مرحله سوم «زندگی رویایی» نام‌گذاری شده است.
در این میان، میم‌کوین هنک تا کنون قراردادهای همکاری‌ مختلفی را ثبت و در تعدادی از صرافی‌ها فهرست شده است. از جمله شرکت‌های همکاری‌کننده با این پروژه می‌توان به مکسی (MEXC)، بیت‌مارت (BitMart)، سول‌اسکن (Solscan)، ریدیوم (Raydium)، دکس‌لب (Dexlab)، ژوپیتر (Jupiter) و دکس‌اسکرینر (DEX Screener)، اشاره کرد.
از طرفی، موجودی در گردش ۱ میلیارد توکنی این میم‌کوین در مقایسه با بسیاری از پروژه‌های مشابه، بسیار کمتر است که می‌تواند موجب کمیابی توکن‌ها و در نتیجه، افزایش قیمت آنها شود.
از نظر تکنیکال نیز، قیمت هنک در حال ایجاد کف‌ها و سقف‌های بالاتر است که مشخصه روند‌های صعودی است. رشد سفارش‌های خرید در کنار این الگو به پتانسیل بالای هنک برای ادامه صعود اشاره دارد.
از طرفی، گسترش روزافزون دسترسی کاربران به این توکن به واسطه لیست شدن آن در صرافی‌های بیشتر، موجب افزایش خوش‌بینی تحلیلگران شده است.
در حال حاضر، پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت هنک (نسبت به سطوح فعلی) و رسیدن آن به محدوده ۰.۰۰۳۴۳۹ دلار تا ماه آینده است.



Source
#صعود #خیرهکننده #هنک #با #وجود #ریزش #بازار #قیمت #HANK #باز #هم #بالاتر #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply