Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر بحبوحه روند نزولی بازار، میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به دلیل افزایش قابل‌توجه نرخ توکن‌سوزی خود، توجه فعالان بازار را جلب کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو ۲۹۵۵ درصد افزایش داشته است.

این جهش با صحبت‌های اخیر لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، در مورد ETF شیبا همزمان بوده است. لوسی در اظهارات اخیر خود، خواستار درک درست سرمایه‌گذاران نهادی مانند بلک‌راک از نقش و اهمیت شیبا اینو در بازار شده است.
بر اساس داده‌های وبسایت شیب‌برن (Shibburn)، جامعه شیبا اینو در روز سه‌شنبه، ۱۱ ژوئن موفق شدند ۷.۴۷ میلیون توکن شیبا را از طریق تراکنش‌های مختلف بسوزانند. در این میان، دو کیف پول نقش پررنگ‌تری داشتند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کیف پول اول با آدرس ۰x۶۰۸…، طی دو تراکنش، ۵.۳۵ میلیون توکن را به یک کیف پول مرده منتقل کرده است. کیف پول دیگر با آدرس ۰xc۶۶… نیز ۱.۵۳ میلیون توکن SHIB را سوزانده است.
به این ترتیب، در مجموع تا کنون ۴۱۰.۷۲ تریلیون توکن شیبا توسط اعضای جامعه سوزانده شده است. سوزاندن توکن‌ها با کاهش عرضه کل در گردش، می‌تواند به افزایش ارزش نهایی توکن‌های باقی‌مانده منجر شود.
با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با ۲.۰۷ درصد افت روزانه به ۰.۰۰۰۰۲۲۳ دلار رسیده و هنوز نتوانسته مقاومت کلیدی ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار را بشکند. در مقابل، حجم معاملات روزانه شیبا با افزایش ۴۳.۰۵ درصدی به ۶۲۷.۱۷ میلیون دلار رسیده است.shiba-inu-burn-rate-leaps-2955-amid-etf-talks-will-shib-price-recover
در همین حال، بر اساس داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، حدود ۵۶۲ هزار دلار پوزیشن لانگ لیکویید شده‌اند که ممکن است کاهش بیشتر قیمت‌ها را به همراه داشته باشد.
در طرف مقابل، اگر قیمت از سطح مقاومتی مذکور عبور کند، می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۳ دلار برسد و در صورت حفظ این سطح، ممکن است حتی تا ۰.۰۰۰۱ دلار نیز افزایش یابد.



Source
#افزایش #۳هزار #درصدی #نرخ #شیباسوزی #قیمت #SHIB #روند #نزولی #خود #را #معکوس #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply