Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمستر کامبت یک بازی جدید و مبتنی بر بلاکچین است که به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است. در این بازی، کاربران با جمع‌آوری کوین‌های مجازی به نام “همستر” می‌توانند کسب درآمد کنند و همین مسئله باعث شده تا کنون بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر جذب این بازی شوند.

این در حالی است که تعداد کل بازیکنان نات کوین به ۳۵ میلیون نفر می‌رسید.
با این حال، هنوز هیچ فرد یا کشوری مسئولیت بازی همستر کامبت را قبول نکرده و به همین دلیل، نگرانی‌های زیادی در مورد مشروعیت و معتبر بودن آن به وجود آمده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با اینکه توکن همستر هنوز در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشده، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا از ثبت ۱۸ پرونده کلاهبرداری مرتبط با این بازی خبر داده است.
طبق گزارش‌ها، این کلاهبرداری‌ها عمدتا از طریق تبلیغات جعلی در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام انجام شده‌اند. در این روش، مجرمان سایبری با ایجاد اکانت‌های جعلی، خود را به عنوان پشتیبان برنامه یا فروشنده توکن معرفی کرده و از کاربران برای افزایش تعداد کوین‌هایشان پول دریافت می‌کنند.
علاوه بر این، از آنجا که بازی همستر کامبت در تلفن همراه راه‌‌اندازی می‌شود، خطر دسترسی به اطلاعات شخصی و بانکی کاربران نیز وجود دارد. مجرمان سایبری می‌توانند با دسترسی به این اطلاعات و همچنین کیف پول‌های رمزارزی کاربران،‌ دارایی آنها را به سرقت ببرند.
به گفته سرهنگ پاشایی، در ایران هنوز قوانینی برای رمزارزها وجود ندارد و در همین حال، شکایات زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال در مراجع قضایی به ثبت رسیده است.
وی در رابطه با بازی همستر کامبت هشدار داد که کاربران مراقب افراد سودجو باشند؛ چرا که حتی اگر قرار باشد پولی واریز شود، هنوز روش رسمی آن اعلام نشده است.
وی در ادامه تاکید کرد:

اگر قصد دارید بازی همستر را انجام دهید، فقط به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده به آن نگاه کنید و به دنبال کسب درآمد از آن نباشید.



Source
#هشدار #جدی #پلیس #فتا #درباره #همستر #تلگرام #امنیت #کاربران #با #این #بازی #در #خطر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply