Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ویدئویی که اخیراً در شبکه اجتماعی X به شدت مورد توجه قرار گرفته، ایلان ماسک از یکی از میم‌کوین‌های شبکه سولانا به نام داگ ویف هت یا سگ ‌کلاه‌دار (WIF) نام می‌برد. این اظهارات که ظاهراً در جریان یک پخش زنده بیان شده، قیمت توکن WIF را حتی در بحبوحه رکود گسترده‌ بازار، افزایش داده است.
پیش از این، اظهارات ماسک در مورد دوج‌کوین (DOGE) نیز به شدت بر پویایی بازار تأثیر گذاشته و این میم‌کوین، پس از توییت‌های متعدد ماسک و حمایت‌های عمومی، پیشرفت‌های قابل‌توجه و پذیرش گسترده‌ای را تجربه کرده است.
این اولین باری است که ماسک از میم‌کوینی به غیر از دوج‌کوین طرفداری می‌کند. وی قبلا گفته بود که دوج‌کوین را به شیبا اینو که دومین میم‌کوین برتر بازار است، ترجیح می‌دهد. لذا توجه وی به سگ‌ کلاه‌دار، جامعه کریپتو را شگفت‌زده کرده است.

RamzarzRamzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF


پس از انتشار این ویدئو، حجم معاملات توکن WIF افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود در ادامه نیز سرمایه‌گذاران جدیدی برای خرید این دارایی وارد بازار شوند. بخش میم‌کوین‌ها بخشی بسیار پرنوسان است و از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تایید افراد مشهور بسیار تأثیر می‌پذیرد. لذا معامله‌گران باید با احتیاط نسبت به خرید و فروش این توکن اقدام نمایند. در حالی که منشا دقیق ایجاد سگ‌ ‌کلاه‌دار و دوام طولانی مدت آن نامشخص است، نمی‌توان از پیامدهای اظهارات ماسک در کوتاه‌مدت چشم‌پوشی کرد.
قیمت سگ کلاه‌دار طی ساعات گذشته تا ۲.۸۱ دلار نیز افزایش یافت، اما اکنون با کمی اصلاح در سطح ۲.۷۰ دلار قرار دارد. حجم معاملات این توکن نیز طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۳.۱۶ درصدی به ۳۷۸.۲ میلیون دلار رسیده است.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#ایلان #ماسک #اینبار #از #سگ #کلاهدار #حمایت #میکند #قیمت #WIF #دوباره #اوج #میگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply