Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبلاکچین لایه ۲ کوین‌بیس به نام بیس (Base) اخیرا به نقطه عطف بزرگی دست یافته است. ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این پلتفرم تنها طی چند روز به بیش از ۸ میلیارد دلار رسیده و از یکی از رقبای اصلی خود، یعنی اپتیمیسم (Optimism) پیشی گرفته است. این بلاکچین در حال حاضر، پایین‌تر از آربیتروم وان (Arbitrum One) با ۱۸.۲۷ میلیارد دلار TVL قرار دارد.
بلاکچین بیس از زمان راه‌اندازی در آگوست سال گذشته، رشد چشمگیری را تجربه کرده است. این پلتفرم در ۲۷ فوریه سال جاری، به مرز ۱ میلیارد دلار TVL رسید و این رقم در ۱۰۴ روز گذشته، هشت برابر شده است.
بیس همچنین با میانگین سرعت ۳۰.۳۶ تراکنش در ثانیه (tps) طی ماه گذشته، در میان تمام بلاکچین‌های لایه ۲ اتریوم پیشتاز بوده است. برای مقایسه، در نظر بگیرید که سرعت آربیتروم وان به طور متوسط ۲۳.۵۲ تراکنش در ثانیه ثبت شده است. در مجموع، بیس در ۳۰ روز گذشته ۶۴.۸۶ میلیون تراکنش را پردازش کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بلاکچین بیس از نظر سوددهی نیز پیشرو محسوب می‌شود. طبق گزارش دون آنالیتیکس (Dune Analytics)، در طول سه ماه گذشته، این پلتفرم بالاترین سود را ایجاد کرده و در ماه مارس، رکورد ۱۶.۹ میلیون دلار را به ثبت رسانده است. اگرچه سود ایجاد شده در ماه می ۵۸.۶ درصد کاهش یافت و به ۶.۹۸ میلیون دلار رسید، اما بیس همچنان بسیار جلوتر از اپتیمیسم قرار دارد که در مدت مشابه فقط ۱.۵۷ میلیون دلار سود ایجاد کرده است.
البته باید در نظر داشت که رشد سریع و افزایش محبوبیت بیس، چالش‌هایی را نیز به همراه دارد. برای مثال، در طول رونق بازار میم‌کوین‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۴، این شبکه افزایش ۱۸ برابری وجوه سرقت شده از طریق کلاهبرداری‌های فیشینگ را تجربه کرد.


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#رکوردشکنی #جدید #بلاکچین #بیس #ارزش #سرمایه #قفلشده #در #شبکه #از #میلیارد #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply