Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال مانترا (OM) در پی اعلام همکاری تیم توسعه‌دهنده آن با بانک زند (Zand) در امارات متحده عربی، با جهشی ۱۸.۵۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین سطح تاریخی خود در ۱.۰۹ دلار رسید.
مانترا با یک بانک دیجیتال اماراتی وارد همکاری شد؛ قیمت توکن OM رکورد زد!بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان این دو طرف، مانترا و بانک زند برای ایجاد چارچوبی شفاف جهت توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی در امارات متحده عربی همکاری خواهند کرد.
مایکل چان، مدیرعامل بانک زند، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، بر اهمیت آن در توسعه فناوری بلاکچین و فراگیر کردن خدمات مالی دیجیتال تاکید کرد. وی با اشاره به مزایای این مشارکت برای مشتریان، بیان کرد که هدف نهایی این تفاهم‌نامه، ساده‌سازی تراکنش‌ها، تقویت امنیت دارایی‌ها و افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران است. بانک زند به عنوان اولین بانک دیجیتال دارای مجوز در امارات متحده عربی شناخته می‌شود و خدمات خود را با امنیت و شفافیت کامل به مشتریان ارائه می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید سریع OM!
با یک کلیک مانترا (OM) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید OM


قیمت مانترا در یک هفته گذشته رشدی معادل ۲۴.۴۴ درصد را تجربه کرده و در یک سال اخیر، یک عملکرد باورنکردنی را با افزایش ۴۹۰۸.۸۶ درصدی به نمایش گذاشته است. این ارقام نشان‌دهنده پتانسیل بالای این ارز دیجیتال و علاقه فزاینده فعالان بازار به آن است. در همین راستا، حجم معاملات مانترا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳۳ درصد افزایش یافته و به ۱۵۷.۵ میلیون دلار رسیده است.
علاوه بر رشد مانترا، بازار ارزهای دیجیتال شاهد نوسانات دیگری نیز بوده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین (BTC) به زودی از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد. همچنین، پپه (PEPE) با عملکرد درخشان خود، به پرمعامله‌ترین میم کوین تبدیل شده است. علاوه بر این، توکن گیم‌استاپ نیز پس از انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی توسط معامله‌گر معروف کیت گیل (Keith Gill)، شاهد افزایش قیمت خود است.






Source
#مانترا #با #یک #بانک #دیجیتال #اماراتی #وارد #همکاری #شد #قیمت #توکن #رکورد #زد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply