Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبرت (BRETT)، یک میم کوین مستقر در لایه ۲ بیس (Base)، به لطف عملکرد فوق‌العاده‌اش بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده است. بر اساس داده‌های بازار، برت با ثبت بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) یعنی ۰.۱۹۳۹ دلار در ۹ ژوئن، به یک نقطه عطف قابل‌توجه دست یافته است.
قیمت برت در ۳۰ روز گذشته، شاهد جهشی تقریباً ۴۴۵ درصدی بوده است. این افزایش چشمگیر قیمت، جایگاه برت در بازار را تثبیت کرد و ارزش بازار آن را تنها ظرف دو ساعت، از ۱.۶۶ میلیارد دلار به ۱.۹۲ میلیارد دلار رساند.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین مارکت‌ کپ، برت اکنون با پشت سرگذاشتن بوم (BOME) و نزدیک شدن به بانک (BONK)، به عنوان هفتمین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود. از طرفی، برت اولین میم‌کوین بر بستر بیس است که ارزش بازار آن به نزدیکی ۲ میلیارد دلار رسیده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که یک رویداد اجتماعی در پلتفرم X به افزایش محبوبیت برت کمک کرده است. طبق گزارش‌ها، تسلط برت در رسانه‌های اجتماعی طی ۳۰ روز گذشته، ۲۰۶ درصد افزایش یافته است. اعضای جامعه برت، هدف خود را عبور از ارزش بازار توکن بانک عنوان کرده‌اند؛ هدفی که برای مدتی کوتاه در جریان رالی اخیر محقق شد. این حمایت، نقش اساسی در موفقیت برت داشته و قدرت پروژه‌های رمزارزی هدایت‌شده توسط اعضای جامعه را به رخ می‌کشد.

RamzarzRamzarzخرید سریع BRETT!
با یک کلیک برت (BRETT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BRETT


علاوه بر حمایت جامعه، دیدگاه صعودی تحلیلگران و معامله‌گران مطرح مانند ساتوشی فلیپر (Satoshi Flipper) نیز در موفقیت برت بی‌تأثیر نبوده است.
از طرفی، برخی کارشناسان مانند کن تیمسیت (Ken Timsit)، مدیرعامل بلاکچین کرونوس (Cronos)، در رابطه با نوسانات و ریسک‌‌های مرتبط با میم‌کوین‌ها هشدار داده‌اند. وی بر لزوم توجه به سایر موارد استفاده از بلاکچین، مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازی‌های وب ۳ و زیرساخت‌های غیرمتمرکز، تأکید کرده است.


منبع

بی این کریپتو





Source
#رشد #خیرهکننده #۴۴۵ #درصدی #برت #قیمت #BRETT #در #حال #فتح #قلههای #جدید #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply