Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال پپه (PEPE) اگرچه با نوساناتی روبه‌رو است، اما این میم کوین همچنان مورد توجه نهنگ‌های دنیای کریپتو قرار دارد. گزارش‌ها حاکی از آنند که در جریان اصلاح قیمت‌ها در بازار، نهنگ‌ها بیش از ۸ میلیون دلار پپه خریداری کرده‌اند.
این خریدها در حالی انجام شده که قیمت پپه در حال تثبیت بود. پیش‌تر و در اواخر ماه می، به دلیل افزایش علاقه به بازار میم‌کوین‌ها و بازگشت رورینگ کیتی (Roaring Kitty)، معامله‌گر معروف، پپه رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. با این حال، قیمت این رمزارز از بالاترین رکورد خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۷۱۸ دلار که در ۲۷ می ثبت شد، فاصله گرفته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


بر اساس داده‌های منتشرشده در تاریخ ۷ ژوئن، یک کیف پول مرتبط با شرکت سرمایه‌گذاری ناسنت (Nascent)، حدود ۴۴۷.۶۷ میلیارد پپه به ارزش تقریبی ۵.۵ میلیون دلار را از صرافی بایننس خریداری کرد. این خرید باعث شد که پپه با پیشی گرفتن از میکر و تتر، به بزرگ‌ترین دارایی در سبد ناسنت تبدیل شود.

همچنین، یک نهنگ ناشناس در تاریخ ۸ ژوئن، ۲۳۱.۶۴ میلیارد پپه به ارزش تقریبی ۲.۹ میلیون دلار را از صرافی کراکن خریداری کرد. طبق گزارش پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این نهنگ از ۱۶ مارس تاکنون در مجموع ۷۵۰.۳۴ میلیارد پپه (۸.۳۴ میلیون دلار) را با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۱۱۱۱ دلار از کراکن خریداری کرده است.
با وجود این خریدهای سنگین، قیمت پپه در تاریخ ۷ ژوئن به ۰.۰۰۰۰۱۲۷۷ دلار کاهش یافت و برای لحظاتی به ۰.۰۰۰۰۱۱۱۸ دلار سقوط کرد. تحلیلگران علت این سقوط را عدم توانایی پپه در حفظ سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۳۶۹ دلار می‌دانند. در حال حاضر، سطح حمایتی کلیدی پپه در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲۱۸ دلار قرار دارد و مسیر آینده آن به عبور قاطع یا سقوط از این سطح بستگی خواهد داشت.
در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه با ۲.۷۷ درصد رشد روزانه در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲۶۳ دلار معامله می‌شود. علی‌رغم ناپایداری‌های اخیر، این میم‌کوین در ماه گذشته ۴۶.۱۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.


منبع

بی این کریپتو





Source
#خرید #میلیونی #نهنگهای #پپه #در #زمان #رکود #بازار #منتظر #رکوردزنی #دوباره #PEPE #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply