Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم در آخرین تلاش خود، موفق نشد از الگوی کانال جانبی خارج شود و به زیر سطح ۳۷۰۰ دلار سقوط کرد. با توجه به این موضوع، احتمالا برای مدت بیشتری شاهد روند جانبی قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود که طی آن برای صعود بعدی آماده خواهد شد.
از آنجایی که این سطح (۳۷۰۰ دلار) یک منطقه حیاتی برای حمایت از قیمت اتریوم بوده است، سقوط اخیر به زیر آن، نگرانی‌ها و سوالاتی را ایجاد کرده است. در صورت کاهش بیشتر قیمت، بازار در اختیار خرس‌ها قرار خواهد گرفت.

اتریوم حمایت مهم ۳۷۰۰ دلاری را از دست داد! قیمت ETH تا کجا خواهد ریخت؟نوسانات شدید قیمت، مشخصه دارایی‌های پرنوسانی مانند اتریوم است. بر اساس شکل فعلی حرکت قیمت، به نظر می رسد که اتریوم در حفظ شتاب صعودی خود با مشکل مواجه شده است.
همانطور که در نمودار مشخص است، پس از یک رالی پر قدرت، قیمت بین دو سطح حمایت و مقاومت گیر افتاده است. معمولا در پی شکل‌گیری چنین الگوی جانبی، یک سقوط یا صعود چشمگیر به وقوع خواهد پیوست.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورت برتری خرس‌ها، کاهش بیشتر قیمت تا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را شاهد خواهیم بود. در کوتاه‌مدت، این موضوع ممکن است منجر به افزایش ریسک نزولی شود، با این حال باید به حجم معاملات نیز توجه داشت.
بر اساس داده‌های موجود، حجم معاملات اتریوم همزمان با کاهش قیمت آن افزایش یافته که نشان‌ می‌دهد فعالیت فروشندگان افزایش پیدا کرده است. این موضوع می‌تواند فشار بیشتری بر قیمت وارد کند. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) حول منطقه خنثی در حال نوسان است که نشان می‌دهد در صورت تغییر احساسات بازار، اتریوم پتانسیل صعود دارد.






Source
#اتریوم #حمایت #مهم #۳۷۰۰ #دلاری #را #از #دست #داد #قیمت #ETH #تا #کجا #خواهد #ریخت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply