Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیبی‌دوج کوین (BabyDoge)، یکی از میم‌کوین‌هایی که با الهام از دوج‌کوین ایجاد شده، بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده است. تیم توسعه‌دهنده این پروژه با انتشار پستی در پلتفرم X، اعلام کرده که طرح پیشنهادی استقرار توکن بیبی‌دوج در شبکه سولانا رسما تصویب شده است. پس از استقرار این توکن در بلاکچین سولانا، امکان انتقال توکن‌ها بین بلاکچین‌های اتریوم، بایننس‌چین و سولانا به واسطه پل‌های بلاکچین در دسترس قرار خواهد گرفت.
اما دلیل انتخاب بلاکچین سولانا چیست؟ سولانا در مقایسه با اتریوم، تراکنش‌های مقرون به صرفه‌تری را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای جذاب‌تر تبدیل می‌نماید. علاوه بر این، همه صرافی‌های متمرکز برتر از بایننس‌چین پشتیبانی نمی‌کنند. این عوامل نقش مهمی در انتخاب شبکه سولانا برای استقرار توکن بیبی‌دوج داشته‌اند. پس از استقرار موفقیت آمیز بیبی‌دوج در این شبکه، انتظار می‌رود سرعت تراکنش‌های آن به بیشتر از ۶۵ هزار تراکنش بر ثانیه (TPS) برسد. میزان کارمزد نیز به ۰.۰۰۰۲۵ دلار به ازای هر تراکنش کاهش خواهد یافت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علی‌رغم تصویب این پیشنهاد، قیمت بیبی‌دوج کاهش یافته است. در حال حاضر، قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۳.۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۵۳ دلار رسیده است. همچنین کمترین و بیشترین قیمت طی این مدت، به ترتیب ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۳۰ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۹۷۵ دلار بوده است.
به گفته کارشناسان، حرکت نزولی قیمت بیبی دوج در درجه اول به دلیل نزول بازار کلی ارزهای دیجیتال بوده است، لذا در صورت بهبود شرایط بازار، امکان افزایش قیمت این میم‌کوین نیز وجود دارد.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#بیبی #دوجکوین #به #بلاکچین #سولانا #میآید #منتظر #صعود #قیمت #BabyDoge #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply