Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی آرتمیس ترمینال (Artemis Terminal)، توکنیزه‌کردن دارایی‌های دنیای واقعی با رشد خیره‌کننده ۵۸ درصدی در ماه می، بهترین عملکرد را در بازار ارزهای دیجیتال داشته است. این در حالی است که رشد سایر اکوسیستم‌های مهم مانند اتریوم و بیت‌کوین به ترتیب ۲۶.۱ درصد و ۱۸.۲ درصد بوده است.


رشد چشمگیر بخش توکن‌های دارایی‌های دنیای واقعی (RWAها) ناشی از پیشرفت‌های کلیدی در این حوزه است. برای مثال، در اوایل ماه ژوئن، شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) وامی چند میلیون دلاری را با وثیقه توکن یک ویولن ۳۱۶ ساله (ساخته شده توسط آنتونی استرادیواری) اعطا کرد. در این وام، از ویولن فیزیکی و همچنین، نمایش دیجیتالی آن به شکل یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان وثیقه استفاده شده است.
همچنین، باشگاه فوتبال واتفورد (Watford FC) نیز حدود ۱۰ درصد از سهام خود را به صورت سهام دیجیتال برای فروش عرضه کرد. این باشگاه با همکاری پلتفرم سرمایه‌گذاری دیجیتال ریپابلیک (Republic) فروش سهام خود را در پلتفرم ریپابلیک و سیدرس (Seedrs)، انجام خواهد داد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، تحولات قانونی اخیر نیز به رونق این بخش کمک کرده است. کمیته خدمات مالی ایالات متحده در اوایل ژوئن جلسه‌ای را با هدف بررسی لزوم مقررات بیشتر برای حمایت از توکنیزه‌کردن دارایی‌های دنیای واقعی برگزار کرد.
در این میان، مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مانند بلک‌راک و فرانکلین تمپلتون نیز نسبت به آینده توکنیزه‌ کردن دارایی‌های دنیای واقعی ابراز خوش‌بینی کرده‌اند. آنها معتقدند این فناوری می‌تواند منجر به ایجاد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری سفارشی، تسویه آنی اوراق بهادار و کاهش هزینه‌های تسویه شود.
به طور کلی، توکنیزه‌کردن دارایی‌های دنیای واقعی می‌تواند با تسهیل سرمایه‌گذاری‌های کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر و همچنین، ادغام با شیوه‌های سرمایه‌گذاری سنتی، موجب افزایش مشارکت در بازارهای مالی شود.


منبع

بی این کریپتو





Source
#مروری #بر #عملکرد #بازار #کریپتو #در #می #۲۰۲۴ #کدام #بخش #رشد #بیشتری #داشته #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply