Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت میم‌کوین بوبو (BOBO) طی یک هفته و یک ماه گذشته به ترتیب 71.8 و 43.9 درصد افزایش یافته که یکی از بهترین عملکردها در این مدت محسوب می‌شود. این توکن در حال حاضر 0.0000023 دلار قیمت دارد.


یکی از دلایل افزایش قیمت این میم‌کوین، راه‌اندازی یک کمپین ویژه برای آن در بخش پولو‌ ارن (Polo Earn) صرافی پولونیکس است. در این کمپین که از تاریخ 7 ژوئن آغاز به کار کرده، کاربران می‌توانند با واریز و نگهداری توکن‌های BOBO، بازدهی قابل‌توجهی (10 تا 100 درصد) را کسب نمایند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BOBO!
با یک کلیک بوبو (BOBO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BOBO


خرس بوبو (Bobo The Bear)، یک کاراکتر میم‌ معروف است که تبدیل شدن آن به یک میم‌کوین می‌تواند موجب جذب سرمایه بیشتر به بازار میم‌کوین‌ها شود. این کاراکتر، طراحی مشابه پپه دارد و نام آن در ژوئن 2018 انتخاب شده است. میم بوبو ابتدا از طریق پلتفرم 4چن (4Chan) در سراسر جهان فراگیر شد. در حال حاضر، ان‌اف‌تی‌هایی نیز با الهام از این میم ایجاد شده است. خرس بوبو در دنیای میم بیشتر برای طعنه زدن و مسخره کردن سرمایه‌گذاری‌های ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاراکتر به دست rekt_teka$hi و چند هنرمند دیگر ایجاد شده و به‌روز می‌شود.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#عملکرد #درخشان #بوبو #طی #ماه #گذشته #ستارهای #دیگر #در #بازار #میمکوینها #ظهور #کرده

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply