Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت تون‌کوین (TON) طی ۲۴ ساعت گذشته با حدود ۲.۵ درصد کاهش به ۷.۳۲ دلار و ارزش بازار آن به ۱۷.۷ میلیارد دلار رسیده است. با توجه به داده‌های سنتیمنت (Santiment)، تعداد آدرس‌های فعال و موجودی در گردش تون‌کوین افزایش یافته است. افزایش این شاخص‌ها معمولاً به افزایش قیمت منجر می‌شود؛ لذا در کوتاه‌مدت می‌توانیم منتظر صعود آن باشیم.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


تعداد آدرس‌های فعال با افزایشی ۵۰ درصدی، از حدود ۵۰ هزار در اوایل ماه می به بیش از ۷۵ هزار در زمان نگارش این خبر رسیده و موجودی در گردش نیز از ۱.۹ میلیارد در اواخر آوریل به نزدیک ۲.۳ میلیارد توکن افزایش یافته است.
با توجه به افزایش این شاخص‌ها، چنانچه قیمت TON بر سطح مقاومت ۸ دلاری غلبه کند، احتمالاً صعودی انفجاری را تجربه خواهد کرد. گفتنی است که این سطح پیش از این چندین بار مانع صعود قیمت شده است.
تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت تون کوین! آیا قیمت ۸ دلار را رد می‌کند؟با تجزیه و تحلیل داده‌های MVRV شرکت سنتیمنت (Santiment)، درمی‌یابیم که این شاخص به کمتر از ۳ رسیده است که نشان می‌دهد در صورت افزایش فشار خرید، احتمال صعود قیمت وجود خواهد داشت.
علاوه بر این، بر اساس داده‌های نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، در ۳۰ روز گذشته نوسانات مکرری حول سطح تعادل ۱ وجود داشته است. در واقع، این نسبت چندین بار به بالای ۱.۰ افزایش یافت که نشان‌دهنده حجم سنگین‌تر در سمت پوزیشن‌های لانگ است.
تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت تون کوین! آیا قیمت ۸ دلار را رد می‌کند؟طبق تمام نکات مطرح‌شده، احتمال تغییر شرایط بازار به نفع گاوها وجود دارد. از این رو، می‌توان انتظار داشت که قیمت TON به زودی از ۸ دلار فراتر رود. با این حال، اگر خرس‌ها فعالیت خود را افزایش دهند، قیمت ممکن است بین ۷ تا ۸ دلار به صورت جانبی نوسان کند.



Source
#تحلیل #تکنیکال #پیش #بینی #قیمت #تون #کوین #آیا #قیمت #دلار #را #رد #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply