Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطی هفت روز گذشته، قیمت میم‌کوین فلوکی اینو (FLOKI) نزدیک به 25 درصد افزایش یافته و حدس و گمان‌هایی را در مورد پتانسیل رشد خود در آینده ایجاد کرده است. در زمان نگارش این خبر، فلوکی 0.0002865 دلار قیمت دارد.
چند روز پیش، در تاریخ پنجم ژوئن، فلوکی سقف تاریخی 0.00034 دلار را به ثبت رساند. با این حال، از آن روز قیمت کاهش یافته و در 24 ساعت گذشته روندی جانبی داشته است. علی‌رغم اصلاح اخیر، چندین شاخص مختلف، از احتمال صعود قیمت در آینده حکایت دارند.
اولین مورد، تعداد تراکنش‌های بزرگ (بالای 100 هزار دلار) است. بر اساس داده‌های اینتو‌د‌بلاک (IntoTheBlock)، تعداد این تراکنش‌ها طی 24 ساعت گذشته 9.81 درصد افزایش یافته است. افزایش این شاخص، نشان‌دهنده فعالیت بالای عناصر سازمانی است. با این حال، باید توجه داشت که این تراکنش‌ها شامل خرید و فروش هستند، اما روند حرکت قیمت فلوکی حاکی از آن است که بخش اعظم آن، به تراکنش‌های خرید تعلق داشته است. در صورت ادامه افزایش این شاخص، قیمت فلوکی پتانسیل ثبت یک سقف تاریخی جدید را دارد.
شاخص بعدی، تعداد آدرس‌های فعال است. در زمان نگارش این خبر، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه به 77790 عدد رسیده است که افزایش قابل توجهی نسبت به آخر ماه می محسوب می‌شود. این شاخص، اغلب اوقات همبستگی قوی با قیمت فلوکی دارد و افزایش آن می‌تواند به افزایش قیمت فلوکی تا 0.0004 دلار منجر شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فلوکی در حال تلاش برای افزایش پذیرش این میم‌کوین است اما طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، شاخص تسلط آن در شبکه‌های اجتماعی کاهش یافته است.
این شاخص از 0.487 درصد در تاریخ 6 ژوئن به 0.075 درصد رسیده که نشان‌ می‌دهد بحث در مورد این کوین در شبکه‌های اجتماعی کاهش یافته است. در صورت ادامه این کاهش، قیمت فلوکی ممکن است به زیر 0.0003 دلار کاهش یابد. با این حال، این موضوع می‌تواند به عنوان یک فرصت خرید نیز محسوب شود.
علاوه بر این، احساسات پیرامون فلوکی منفی شده است و معامله‌گران رویکرد محتاطانه‌ای نسبت به این ارز دیجیتال دارند. در حال حاضر، شاخص احساسات وزن‌دار (Weighted Sentiment) منفی است و از احتمال افت قیمت پیش از شروع صعود مجدد حکایت دارد.
طبق داده‌های آن‌چین، در حال حاضر، 3.12 تریلیون توکن FLOKI در سود قرار دارند. این شاخص در تعیین روند قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال، تعداد توکن‌های سود‌ده در 21 می به 3.25 تریلیون رسید و سپس قیمت یک اصلاح را تجربه کرد؛ لذا احتمال وقوع اصلاحی دوباره دور از ذهن نخواهد بود.


منبع

ای ام بی کریپتو





Source
#رکورد #شکنی #قیمت #فلوکی #آیا #به #زودی #شاهد #سقف #تاریخی #جدیدی #خواهیم #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply