Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش موسسه تریپل-ای (Triple-A)، تعداد دارندگان ارز دیجیتال در سراسر جهان در سال ۲۰۲۴ به ۵۶۲ میلیون نفر رسیده که نسبت به سال ۲۰۲۳، افزایشی ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد. این رقم بیانگر آن است که اکنون حدود ۶.۸ درصد از جمعیت جهان، ارز دیجیتال دارند.

طبق گزارش‌ها، آسیا با یک رشد ۲۱.۸ درصدی، در این حرکت صعودی پیشتاز است. تعداد مالکان ارز دیجیتال در این قاره اکنون ۳۲۶.۸ میلیون نفر است.
مالکیت رمزارزها در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی نیز به ترتیب با رشد ۳۸.۶ درصدی و ۱۱۶.۵ درصدی روبرو شده و تعداد مالکان دارایی‌های دیجیتال در این کشورها به ترتیب به ۷۲.۲ میلیون نفر و ۵۵.۲ میلیون نفر رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مالکیت ارزهای دیجیتال در اروپا با افزایش ۶۰.۳ درصدی به ۴۹.۲ میلیون نفر رسیده و در آفریقا نیز، این تعداد با افزایش ۸.۵ درصدی، به ۴۳.۵ میلیون نفر است.
علاقه ساکنان اقیانوسیه به ارزهای دیجیتال نیز بیش از دو برابر شده و تعداد دارندگان رمزارزها در این منطقه به ۳ میلیون نفر رسیده است.cryptocurrency-owners-reach-562-million
بررسی‌ها نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین گروه مالکان ارزهای دیجیتال از نظر سنی، افراد جوان بین ۲۵ تا ۳۴ سال هستند که ۳۴ درصد از کل مالکان را تشکیل می‌دهند. افراد ۳۵ تا ۴۴ سال نیز با ۳۱ درصد، در جایگاه بعدی قرار دارند.
در این گزارش همچنین یک شکاف جنسیتی به چشم می‌خورد که بر اساس آن، ۶۱ درصد از دارندگان ارز دیجیتال مرد و ۳۹ درصد زن هستند.
اریک باربی، مدیرعامل تریپل-ای، افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال را نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ در نحوه مدیریت پول توسط مردم سراسر جهان و ناشی از تمایل آنها به روشی جدید و کارآمد برای انتقال پول در سطح جهانی می‌داند.
همچنین، وضع قوانین شفاف از سوی نهادهای نظارتی مانند مرجع پولی سنگاپور (MAS) و اتحادیه اروپا، به تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران و سلامت بازار کمک کرده است.



Source
#کشورهای #پیشرو #از #نظر #مالکیت #ارزهای #دیجیتال #را #بشناسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply