Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال اوندو (ONDO) با افزایشی قابل‌توجه، به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است. قیمت اوندو طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته و رکورد جدیدی را در ۱.۴۵ دلار ثبت کرده است. این جهش قیمتی، ۱۵۲۰ درصد نسبت به پایین‌ترین قیمت ثبت‌شده در ماه ژانویه بیشتر است. همچنین ارزش کل بازار و حجم معاملات اوندو نیز در همین زمان با افزایش ۱۲.۲۷ و ۷۵.۶۵ درصدی همراه بوده‌اند.
تحلیلگران، دلیل صعود قیمت اوندو را اعلامیه اخیر پروژه مانترا (MANTRA) برای راه‌اندازی یک صندوق پس‌انداز جدید با پشتوانه ONDO می‌دانند. در صورت ادامه این روند صعودی، سطوح مقاومت بعدی که باید به آنها توجه کرد، به ترتیب ۱.۵ دلار و ۱.۷ دلار هستند. در سناریوی نزولی نیز، اگر قیمت نتواند مقاومت ۱.۴۵ دلاری را بشکند، ممکن است شاهد عقب‌نشینی به سطح حمایتی ۱.۲ دلار باشیم.

RamzarzRamzarzخرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ONDO


در این میان، داده‌های بازار مشتقات اوندو نشان‌دهنده احساسات صعودی در بازار هستند. حجم معاملات مشتقات با افزایش ۸۲.۱۵ درصدی به ۵۷۸.۳۶ میلیون دلار رسیده و همچنین سود باز قراردادها با رشد ۱۱.۴۲ درصدی، ۲۵۰ میلیون دلار گزارش شده است. این روند، نشان‌دهنده افزایش فعالیت معاملاتی و خوش‌بینی بازار نسبت به تحرکات آتی قیمت اوندو است.
در نمودار قیمتی اوندو، باندهای بولینگر (BB) در حال گسترش هستند که بیانگر نوسانات بالای بازار است. همچنین، کندل استیک‌ها نزدیک به باند بالایی در حال حرکت هستند که نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی است. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) با عدد ۷۴ در منطقه اشباع خرید قرار دارد که می‌تواند به معنی عقب‌نشینی یا تثبیت قیمت در آینده باشد.
ثبت رکوردی جدید توسط اوندو! قیمت ONDO باز هم بالاتر می‌رود؟با وجود این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) روی عدد ۰.۱۹ و در منطقه مثبت قرار دارد. این وضعیت نشان می‌دهد که پول همچنان در حال ورود به بازار بوده و فشار خرید بالاست که می‌تواند سیگنالی برای ادامه روند صعودی باشد.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#ثبت #رکوردی #جدید #توسط #اوندو #قیمت #ONDO #باز #هم #بالاتر #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply