Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت نات‌کوین (NOT) طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۵ درصد افزایش یافته و با رسیدن به ۰.۰۲۰۸۵ دلار، سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده است.
رالی توقف‌ناپذیر قیمت نات کوین؛ ثبت رکوردی جدید با ۶۵ درصد رشد در یک روز!این ارز دیجیتال از زمان راه‌اندازی توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و با جذب سرمایه آن‌ها به این موفقیت دست یافته است. اما آیا این عملکرد درخشان نات‌کوین ادامه‌دار خواهد بود و می‌توان به آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطلوب نگاه کرد؟
طبق داده‌ها، طی روز گذشته، شاخص‌های مشارکت اجتماعی این آلت‌کوین، افزایش قابل‌توجهی داشته است. شاخص تسلط اجتماعی از ۴۰ به ۵۶ درصد و شاخص حجم اجتماعی از ۱۶۴ به ۲۸۹ جهش کرده‌اند. این شاخص‌ها نشان‌دهنده میزان بحث و هیجانات موجود پیرامون یک آلت‌کوین در شبکه‌های اجتماعی هستند و به نوعی، نفوذ و محبوبیت آن را نشان می‌دهند. گفتنی است، افزایش این شاخص‌ها، به طور بالقوه می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای یک ارز دیجیتال شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته کارشناسان و تحلیلگران، احساسات بازار مثبت است و قیمت نات کوین روند صعودی پرقدرتی دارد که می‌تواند پس از رکورد‌شکنی اخیر به رشد خود ادامه داده و طی ماه آینده سقف‌های جدیدی به ثبت برساند.
البته شایان ذکر است، در زمان نگارش این خبر، اندیکاتورهای تکنیکال مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و میانگین متحرک ساده (SMA) نشان‌دهنده شرایط اشباع خرید هستند که از احتمال یک اصلاح قریب‌الوقوع خبر می‌دهند. به همین دلیل، توصیه می‌شود که در چنین شرایطی، با احتیاط عمل کنید.


منبع

کوین‌مارکت‌کپ





Source
#رالی #توقفناپذیر #قیمت #نات #کوین #ثبت #رکوردی #جدید #با #۶۵ #درصد #رشد #در #یک #روز

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply