Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارزش سهام سملر ساینتیفیک (Semler Scientific)، یک شرکت فناوری پزشکی که محصولات و خدماتی برای تشخیص زودهنگام بیماری‌های مزمن ارائه می‌دهد، پس از اتخاذ استراتژی خرید بیت‌کوین مشابه شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.
شرکت سملر ساینتیفیک در اواخر ماه می، از خرید ۵۸۱ بیت کوین به قیمت ۴۰ میلیون دلار خبر داد. اریک سملر (Eric Semler)، رئیس این شرکت، در بیانیه خود بیان داشت که این ارز دیجیتال پرچمدار یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ ارزش دارایی در مقابل تورم محسوب می‌شود.
این حرکت جسورانه سملر ساینتیفیک توسط مایکل سیلور، مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، مورد توجه قرار گرفته است. مایکرواستراتژی از آگوست ۲۰۲۰ شروع به خرید بیت‌کوین کرده و اکنون با در اختیار داشتن ۲۱۴ هزار BTC، بزرگترین دارنده سازمانی این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علی‌رغم اقدامات موسساتی نظیر مایکرو‌استراتژی و سملر ساینتیفیک، پذیرش سازمانی بیت کوین نسبتاً ضعیف بوده است. تسلا با خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین در فوریه ۲۰۲۱ حرکتی انقلابی را به ثبت رساند، اما از آن زمان تاکنون هیچ ارز دیجیتالی خریداری نکرده است. در همان سال، شرکت بلاک (Block) نیز ۱۷۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد. با این حال، تعداد کمی از شرکت‌ها از آن زمان تا کنون پادشاه ارزهای دیجیتال را به ترازنامه خود اضافه کرده‌اند.
قوانین مبهم حسابداری یکی از دلایلی است که باعث می‌شود شرکت ها تمایلی به اضافه کردن بیت کوین به پرتفوی خود نداشته باشند. با این حال، قوانین حسابداری جدید که از سال آینده اجرایی خواهند شد، با الزام شرکت‌ها به ثبت دارایی‌های دیجیتال خود بر اساس ارزش منصفانه، نگهداری بیت کوین را برای شرکت‌ها آسان‌تر خواهند کرد.






Source
#ظهور #مایکرواستراتژی #جدید #شرکتهای #پزشکی #هم #به #خرید #بیت #کوین #روی #آوردند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply