Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه دنبال موفقیت‌های چشمگیر نات کوین (NOT)، پروژه‌های مشابه زیادی معرفی شدند که با روش ضربه زدن برای کسب درآمد (tap-to-earn) به کاربران پاداش می‌دهند. یکی از این پروژه‌های جدید که سر و صدای زیادی به پا کرده، همستر کامبت (Hamster Kombat) است که شما می‌توانید در نقش مدیرعامل یک صرافی، از طریق ضربه زدن روی تصویر یک همستر و همچنین، تکمیل مأموریت‌های روزانه، برای خود امتیاز جمع‌آوری کنید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


گیم‌پلی جذاب همستر کامبت باعث شده که توجه کاربران زیادی از سراسر جهان به این بازی جلب شود. تیم توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که این بازی از زمان عرضه در ماه مارس تاکنون، ۶۰ میلیون کاربر جذب کرده است. کانال تلگرامی این بازی نیز بیش از ۲۰ میلیون عضو دارد که ۱۳ میلیون نفر بیشتر از اعضای کانال نات کوین است.
تیم همستر کامبت در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که توکن خود را بر بستر شبکه باز (TON) تلگرام راه‌اندازی خواهد کرد. همچنین، بر اساس نقشه راه این پروژه که در وبسایت رسمی آن موجود است، انتظار می‌رود که رویداد تولید این توکن در بلاکچین (TGE) در ماه جولای ۲۰۲۴ برگزار شود. به گفته تیم توسعه‌دهنده، این توکن پس از راه‌اندازی، کاربردهای مختلفی درون بازی خواهد داشت.
در حال حاضر، هنوز جزییاتی درباره عرضه توکن همستر کامبت در صرافی‌ها منتشر نشده است.


منبع

دی‌کریپت





Source
#جزییات #عرضه #توکن #همستر #کامبت #جایگزین #جدید #نات #کوین #منتشر #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply