Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیکی از معامله‌گران و تحلیلگران برتر حوزه کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، معتقد است که قیمت دوج‌کوین (DOGE) در آستانه یک صعود انفجاری قرار دارد. این تحلیلگر طی توییتی عنوان کرد که قیمت این میم‌کوین ممکن است تا ۲۰۰ درصد افزایش یابد.
آخرین بار که چنین افزایش قیمتی برای دوج‌کوین اتفاق افتاد، احساسات بازار درست مانند حال حاضر، نزولی بود. قیمت DOGE در اوایل ماه مارس، به دنبال تأیید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، به بیش از ۰.۲ دلار افزایش یافت.
انباشت ۷۰۰ میلیون دوج‌کوین توسط نهنگ‌ها؛ پیش‌بینی‌ها درباره قیمت DOGE چیست؟از طرفی، طبق‌ داده‌های آنچین، نهنگ‌های دوج‌کوین در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند. مارتینز طی توییت دیگری عنوان کرد که نهنگ‌های DOGE در سه روز گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون توکن به ارزش حدود ۱۱۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند. به علاوه، بر اساس داده‌های پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، طی دو روز گذشته، تقریبا ۱.۵ میلیارد DOGE طی چهار تراکنش به صورت ناشناس جابه‌جا شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به صورت دقیق‌تر، طی سه تراکنش اول به ترتیب، ۴۲۰,۶۹۶,۹۶۹، ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ و ۴۹۹,۴۲۰,۶۹۶ توکن DOGE بین نهنگ‌های ناشناس منتقل شده است. در ادامه، ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ دوج‌کوین نیز از پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood) به یک آدرس بلاکچین ناشناخته واریز شده است. مجموع ارزش این توکن‌ها با توجه به قیمت فعلی، ۲۵۱.۴ میلیون دلار برآورد می‌شود.
در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج‌کوین با افزایشی ۰.۳۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۵۹۵ دلار و ارزش بازار آن به ۲۳ میلیارد دلار رسیده است.






Source
#انباشت #۷۰۰ #میلیون #دوجکوین #توسط #نهنگها #پیشبینیها #درباره #قیمت #DOGE #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply