Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین پپه (PEPE) هفته گذشته با ثبت چند رکورد قیمتی جدید، تاریخ‌ساز شد و احتمالاً با ورود به ماه ژوئن می‌تواند رکورد‌های تازه‌ای را به ثبت برساند. سرمایه‌گذاران نه تنها در این مورد خوش‌بین هستند، بلکه در راستای آن تلاش می‌کنند.
قیمت پپه می‌تواند از خوش‌بینی دارندگان خود منتفع شود. در حال حاضر، نهنگ‌ها پس از یک دوره فروش، به شدت در حال انباشت هستند. طبق آخرین داده‌ها، موجودی پپه نگهداری‌شده توسط آدرس‌های نهنگی که متعلق به صرافی‌ها نیستند، به ۲ تریلیون PEPE افزایش یافته است. این تعداد توکن پپه که در حال حاضر حدود ۳۰ میلیون دلار ارزش دارد، طی یک هفته جمع‌آوری شده و در افزایش قیمت این توکن تأثیر‌گذار بوده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


همچنین، سرمایه‌گذاران تمایل دارند که دیدگاه و عملکرد صعودی خود را حفظ کنند؛ زیرا نزدیک به ۳۰ تریلیون PEPE در آستانه سوددهی قرار گرفته‌اند. بر اساس شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM)، این ۳۰ تریلیون توکن PEPE با قیمتی بین ۰.۰۰۰۰۱۳۰۰ تا ۰.۰۰۰۰۱۸۰۰ دلار خریداری شده‌اند و با توجه به اینکه سقف تاریخی این میم‌کوین ۰.۰۰۰۰۱۷۲۵ دلار است، قیمت باید سقف تاریخی جدیدی را به ثبت برساند تا همه این توکن‌ها به سود‌دهی برسند.
قیمت PEPE پس نزولی چند روزه، در ۰.۰۰۰۰۱۳۶۹ دلار حمایت شد و اکنون به محدوده ۰.۰۰۰۰۱۵۵ دلار بازگشته است.
بررسی رفتار نهنگ‌های پپه در بازار؛ قیمت PEPE دوباره اوج می‌گیرد؟به گفته تحلیلگران، قیمت پپه در آستانه رکورد‌شکنی قرار دارد، اما این امر مستلزم غلبه بر مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۷۲۵ دلار و تبدیل آن به یک سطح حمایتی است.
در مقابل و در سناریوی نزولی، چنانچه گاوها در این مسیر شکست بخورند، قیمت تا ۰.۰۰۰۰۱۳۶۹ دلار کاهش خواهد یافت. در صورت از دست رفتن این حمایت نیز، سناریوی صعودی باطل خواهد شد و قیمت به ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰ دلار خواهد رسید.


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#بررسی #رفتار #نهنگهای #پپه #در #بازار #قیمت #PEPE #دوباره #اوج #میگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply