Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر راستای گسترش روزافزون کاربرد ارزهای دیجیتال و افزایش پرونده‌های مرتبط با این حوزه، معاون خدمات الکترونیک قضایی در نامه‌ای به دادگستری‌های سراسر کشور، از اختصاص شعبه‌ای مجزا برای رسیدگی به دعاوی ارز دیجیتال خبر داد.
بر اساس این نامه که در ۸ خرداد ۱۴۰۳ ابلاغ شده، شعبه ۱۱۶۲ دادگاه کیفری ۲ تهران به طور اختصاصی به رسیدگی به دعاوی مربوط به ارزهای دیجیتال اختصاص یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اقدام با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن در روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به ارزهای دیجیتال و تمرکز تخصصی قضات بر این حوزه انجام شده است.
متن این بخشنامه به شرح زیر است:
«معاونین و سرپرستان محترم فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری‌های سراسر کشور
با سلام و احترام
به پیوست تصویر نامه شماره ۱۹/۱۹۸/۹۰۰۱ مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۳، سرپرست محترم معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران مبنی بر اختصاص شعبه ۱۱۶۲ دادگاه کیفری دو تهران مستقر در مجتمع قضایی قدس جهت رسیدگی به پرونده‌های مربوط ارزهای دیجیتال (رمز ارز) ارسال می‌گردد؛
لذا شایسته است دستور فرمایید؛ مراتب به کلیه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی آن استان اطلاع رسانی گردد.»
شعبه‌ای اختصاصی برای رسیدگی ویژه به دعاوی ارز دیجیتال تشکیل می‌شود!به این ترتیب، متقاضیان محترم می‌توانند برای پیگیری دعاوی مربوط به ارز دیجیتال به مجتمع قضایی قدس واقع در انتهای نیایش، جنت آباد شمالی، انتهای بلوار انصارالمهدی، روبروی دانشگاه سماء مراجعه نمایند.






Source
#شعبهای #اختصاصی #برای #رسیدگی #ویژه #به #دعاوی #ارز #دیجیتال #تشکیل #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply