Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارزش بازار استیبل کوین‌ها پس از ۸ ماه رشد مداوم، به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته، یعنی ۱۶۱ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش پلتفرم تحلیلی سی‌سی دیتا (CCData) در تاریخ ۲۹ می، ارزش کل بازار استیبل کوین‌ها از ابتدای ماه ۰.۶۳ درصد افزایش یافته و به بالاترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۲ رسیده است. این در حالی است که تسلط یا دامیننس استیبل کوین‌ها بر کل بازار رمزارزها کاهش یافته و به حدود ۶.۰۷ درصد رسیده است.
تحلیلگران این کاهش را نشانه‌ای از بهبود قیمت ارزهای دیجیتال اصلی و خوش‌بینی بیشتر بازار پس از تایید صندوق قابل معامله‌ در بورس (ETF) اسپات اتریوم در آمریکا می‌دانند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در میان ۱۰ استیبل کوین برتر بازار، ارزش بازار اتنا یواس‌دی (USDe) با یک رشد ۱۱.۶ درصدی در طول پنج ماه، به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده است. تتر، باارزش‌ترین استیبل کوین بازار، همچنان پیشتاز است و با ثبت رکورد ارزش بازار ۱۱۱ میلیارد دلاری، سهم خود از کل بازار استیبل کوین‌ها را به ۶۹ درصد رسانده است.
همچنین، این گزارش حاکی از افزایش ارزش بازار یو‌اس‌دی کوین (USDC) سیرکل برای ششمین ماه متوالی و رسیدن آن به ۳۲.۶ میلیارد دلار است.
این افزایش با افزایش تقاضا برای این استیبل کوین همسو شده، به طوری که جفت‌ ارزهای معاملاتی USDC در ماه مارس به بالاترین حجم معاملاتی ماهانه‌ خود رسیدند.
سهم بازار USDC بر اساس حجم معاملات نیز به ۸.۲۷ درصد افزایش یافته است.
با وجود افزایش ارزش کل بازار استیبل کوین‌ها، حجم معاملات آنها در صرافی‌های متمرکز در ماه می به پایین‌ترین سطح ماهانه‌ خود یعنی ۸۲۹ میلیارد دلار سقوط کرده است. تحلیلگران این کاهش را با رویداد هاوینگ بیت کوین در دو ماه گذشته مرتبط می‌دانند.



Source
#رکوردشکنی #ارزش #بازار #استیبلکوینها #همزمان #با #کاهش #دامیننس #آن #معنی #آن #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply