Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاتحادیه‌ هوش مصنوعی فوق هوشمند ای‌اس‌آی (ASI) متشکل از سه شرکت سینگولاریتی‌نت (SingularityNET)، فچ.ای‌آی (Fetch.ai) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol)، در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. در آن تاریخ، توکن اختصاصی این اتحادیه با نماد ASI نیز عرضه خواهد شد.

این توکن، مهم‌ترین قابلیت‌های این سه شرکت مانند هوش مصنوعی مستقل فچ.ای‌آی، اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از داده اوشن پروتکل و توسعه و یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی سینگولاریتی‌نت را در یکجا گرد هم آورده است.
به این ترتیب، انتظار می‌رود شبکه‌ هوش مصنوعی قدرتمندی ایجاد شود که توان رقابت با شرکت‌های بزرگ این حوزه را داشته باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


پیش از نهایی شدن این ادغام، از تاریخ ۱۱ ژوئن، توکن‌های فچ.ای‌آی به ای‌اس‌آی تغییر نام پیدا می‌کنند. فرآیند تبدیل توکن‌های سینگولاریتی‌نت و اوشن‌ پروتکل به ای‌اس‌آی نیز از طریق یک قرارداد مهاجرت توکن که به طور ویژه طراحی شده، امکان‌پذیر خواهد بود.
گفتنی است بیش از ۲۰۰ هزار عضو جامعه در این فرآیند مشارکت خواهند کرد.
ان ادغام نه تنها یک اقدام فنی، بلکه یک استراتژی اقتصادی نیز به شمار می‌رود. توکن ای‌اس‌آی با ارزش بازار کاملا رقیق‌شده (FDV) حدودا ۶ میلیارد دلار تا ۲۸ می، پتانسیل تأثیرگذاری قابل‌توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال را دارد. از طرفی، نرخ‌ سواپ توکن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌ که توزیع توکن جدید عادلانه و شفاف باشد.
یکی از تغییراتی که پس از ادغام رخ خواهد داد، مربوط به دیتا فارمینگ در اوشن پروتکل است. طبق رای‌گیری حاکمیتی ۲۸ مارس، این برنامه متوقف و برنامه‌های آتی برای هم‌راستا شدن با ساختارهای حاکمیتی ای‌اس‌آی در نظر گرفته می‌شوند.
با وجود این تغییرات، دارندگان فعلی veOCEAN همچنان پاداش دریافت خواهند کرد و تضمین شده که مشکلی برای استیک‌کنندگان بلندمدتی پیش نیاید.



Source
#اتحاد #سه #غول #هوش #مصنوعی #در #بازار #کریپتو #تاریخ #عرضه #توکن #جدید #ASI #اعلام #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply