Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم (ETH) در حال حاضر در محدوده باثباتی نوسان می‌کند و به نظر می‌رسد برای صعود بیشتر، در انتظار تایید درخواست شرکت بلک راک برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم است.

طبق گزارش‌ها، بلاک راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان، به تازگی فرم S-۱ را برای این ETF به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه کرده است. با وجود اینکه پیش از این فرم ۱۹-۴b این صندوق تایید شده بود، اما همچنان برای شروع به کار به تایید نهایی نیاز دارد.
فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که تا اواخر ماه ژوئن یا اوایل ماه جولای، فرم S-۱ تأیید و معاملات ETFهای اسپات اتریوم آغاز خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت اتریوم طی ۹ روز گذشته در حال تثبیت بوده است. قیمت فعلی اتریوم ۳۷۷۷ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۲.۳ درصدی را نشان می‌دهد. با وجود این کاهش، قیمت اتریوم نسبت به هفت روز گذشته تقریبا بدون تغییر باقی مانده که نشان از قدرت خریداران در برابر فشار فروش دارد.
در این میان، تحلیل تکنیکال نمودار قیمت اتریوم، تشکیل یک روند صعودی را بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) نشان می‌دهد. این یک سیگنال صعودی است که می‌تواند از سقوط قیمت به زیر ۳۷۰۰ دلار جلوگیری کند.
سطح حمایتی ۳۷۰۰ دلار طی ۹ روز گذشته چندین بار مورد آزمایش قرار گرفته و قدرت خود را اثبات کرده است.
اگر قیمت بتواند از محدوده فعلی بین سطوح فیبوناچی اصلاحی ۰ تا ۰.۲۳ عبور کند، این پتانسیل وجود دارد که تا سطح ۰.۲۷ فیبوناچی گسترشی (معادل ۴۲۶۰ دلار) افزایش یابد.
در طرف مقابل و در سناریوی نزولی نیز میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در حدود ۳۳۹۰ دلار به عنوان یک سطح حمایتی قوی عمل می‌کند.ethereum-price-forecast-5000-target-impeding-as-blackrock-submits-s-1-statement-for-spot-ethereum-etf
اگر ساختار صعودی نمودار ۴ ساعته اتریوم که شبیه به الگوی پرچم است، حفظ شود، قیمت می‌تواند تا ۵۰۵۲ دلار افزایش یابد. تایید نهایی فرم S-۱ بلک راک نیز می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر کل بازار ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت اتریوم بگذارد.



Source
#بازار #منتظر #آغاز #معاملات #ETFهای #اتریوم #قیمت #ETH #کی #به #اوج #هزار #دلاری #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply